• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 15.10.01, 14:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kõige loetuim trükiväljaanne on SL Õhtuleht

Emori poolt läbi viidava Eesti Meediauuringu III kvartali tulemused peegeldasid ajakirjade lugejaskonna kasvu suvekuudel, loetuim leht oli SL Õhtuleht, loetuim ajakiri Kroonika ja loetuim kuukiri Pere ja Kodu.
Suvel, puhkuste ajal oli eestimaalastel rohkem aega ajakirjade lugemiseks. Regulaarselt ilmuvate tasuliste kuukirjade lugejaskond oli suurim juulis, kui vähemalt ühte kuukirja luges 591 000 eestimaalast vanuses 15-74 eluaastat. Võrreldes I kvartaliga tähendas see ligi 10% lugejaskonna ulatuse kasvu. Loetuimad kuukirjad olid seejuures Pere ja Kodu, Eesti Naine ning Kodu ja Aed.
Nädalakirja Seltskond, millel juunis oli 115 000 lugejat, sulgemine juuli alguses ei toonud kohe kaasa konkureeriva Kroonika lugejate arvu kasvu. III kvartalis oli Kroonikal keskmiselt 203 000 lugejat, mis tähendas II kvartali taseme säilitamist. Samal ajal oli Kroonika jätkuvalt loetuim ajakiri. Üheks põhjuseks, miks konkureeriva väljaande kadumine otsest mõju ei avaldanud, oli kahe väljaande lugejaskondade suur kattuvus. Juunis luges kaks kolmandikku Seltskonna lugejatest samaaegselt ka Kroonikat.
Enimloetavaks leheks oli III kvartalis SL Õhtuleht, millele järgnesid pingereas Postimees ja Eesti Päevaleht.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Andmete aluseks on Emori Gallup Media uuringusuuna poolt 25.juulist - 26.septembrini 2001 läbi viidud Eesti Meediauuring. Antud uuringuperioodil küsitleti 1496 Eesti elanikku vanuses 15-74.a.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 1 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele