Valitsus otsustas täna lõpetada Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse (EAS) projekt ?Eesti tuntuks? praegusel kujul.
Valitsus toetas kabinetinõupidamisel majandusministeeriumi ettepanekut luua EASi juures turundusosakond nimetatud ülesannete täitmiseks.
Eurovisiooni lauluvõistlusele saabuvate välisajakirjanikele Eesti tutvustamisega hakkab tegelema kultuuriministeerium tehes koostööd EASi , Tallinna Linnavalitsuse ja ETV Eurovisiooni meeskonnaga.
2001. a. aprillis tegid Eesti Kaubandus-Tööstuskoda, Eesti Suurettevõtete Assotsiatsioon, Eesti Tööandjate Keskliit ja Eesti Väikeettevõtete Assotsiatsioon valitsusele kirjaliku pöördumise, kus nad põhjendasid vajadust riigi tuntuse ja maine tõstmise järele.
12. juunil 2001. a. otsus valitsus sellealane töö käivitada. Ettevõtluse Arendamise Sihtasutuse ülesandeks sai Eesti maine kujundamise projekti elluviimine.
23.oktoobril 2001. tutvustas majandusminister valitsuskabineti nõupidamisel EAS-i läbi viidud tegevusi ja projekti arengut teistele valitsuse liikmetele.
Novembris moodustati Eesti parimate spetsialistide kaasamiseks Eesti reklaami ja suhtekorralduse valdkonna ekspertidest koosnev töörühm ning lähtuvalt projekti eesmärgist - tutvustada Eestit välisriikides - sõlmiti koostööleping riigihanke võitnud Suurbritannia firmaga Interbrand.
Seotud lood
Nõudlus kulla järele tõusis mullu uue rekordini, millele aitasid kaasa nii keskpankade kullaostud kui ka investeerimisnõudluse kasv, selgub Maailma Kullanõukogu värskest raportist.