• OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • OMX Baltic−0,81%306,85
  • OMX Riga−0,22%867,16
  • OMX Tallinn0,02%2 078,29
  • OMX Vilnius−0,63%1 202,39
  • S&P 500−0,01%5 911,69
  • DOW 300,13%42 270,07
  • Nasdaq −0,32%19 113,77
  • FTSE 1000,64%8 772,38
  • Nikkei 225−1,22%37 965,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%87,6
  • 23.05.02, 16:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sadamaoperaatorite liit tahab luua kütusevarguste tõkestamise töörühma

Äsja lõppenud operaatorite liidu koosolek otsustas tegutseda töörühma moodustamise suunas, et võidelda kütusevargustega raudteel ja sadamates.
Operaatorite liidu juhatuse esimees Erik Laidvee ütles, et liit teeb ettepaneku töörühma moodustamiseks Eesti Raudteele, kaitsepolitseile ja kriminaalpolitseile. 'Liit võtaks endale rühmas kandva rolli,' märkis Laidvee.
Ta lisas, et sadamates opereerivad ning liitu kuuluvad firmad on seda meelt, et olukorda on vaja parandada, sest kütusevargustega kaasneb maine langus nii raudtee kui sadama jaoks. Lisaks kaotab riik miljoneid aktsiisikroone.
Liit jõudis arusaamisele, et vargustega tuleks sõdida süsteemselt, sest kui vargad tõrjuda välja sadamast, hakkavad nad seda enam ründama ronge ning vastupidi. 'Tegemist on pigem meie maine kaotuse kui rahalise kahjuga,' põhjendas Laidvee vajadust kord kehtestada.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ajakirjanduses on väidetud, et aastas küünib ainuüksi Muuga vabatsoonist varastatava kütuse käive 40-50 mln kroonini. Vargad opereerivad lubatud kao piires, mis küünib diiselkütuse puhul näiteks poolest kuni mõne protsendini mahust. Nii ei ole transiidi- ja kütusefirmad varastamise peatamist seni koos arutanud, sest puuduvad otsesed kannatanud ning politsei uurib vaid juhtumeid, kus varastatud märgatavalt üle kaonormi.

Seotud lood

Artikkel jätkub pärast reklaami

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tagasi Äripäeva esilehele