Tarbijakaitse saab iga päev inimestelt kümneid kaebekirju Tallinna Küttelt saadud mitu korda suuremate vee- ja kütte-arvete kohta.
?Arved on täiesti valed ja ma ei saa ju ometi neid ära maksta, kui arve taga on kirjas, et seesama paber on ka leping Tallinna Küttega. Sellisel juhul ma ju nõustuksin valearvega,? kurtis Vikerlase tänava elanik Enn Kaalep, kes on Tallinna Küttelt saadud valearvetega maadelnud juba pool aastat. Kaalepi saatust jagavad kõik tema viiekorruselise maja 73 korteriomanikku, kirjutab Eesti Päevaleht.
?Saatsime Tallinna Küttele avalduse, soovides sõlmida juriidiliselt korrektseid lepinguid. Tänaseks pole meile vastust tulnud kolm kuud,? kurtis ühistu vanem Kaalep.
Aado Luik tarbijakaitseametist saab päevas kümneid selliseid murekirju alates ajast, mil sooja vee ja kütte arveid hakkas ilma kinnisvarahooldaja vahenduseta inimestelt koguma AS Tallinna Küte.
?Saatsin neile soovitusliku metoodilise juhendi, milles soovitasin teha inimestele tasaarveldused,? rääkis Luik.
Tallinna Kütte müügidirektor Priidu Nõmm ütles, et on valearvestustega kursis.
?Kui alustasime inimestega otsesuhtlemist, puudus meil klientide täielik andmebaas,? põhjendas Nõmm segadust. ?Oleme oma veast teadlikud ning püüame kaebused lahendada nii kiiresti kui võimalik,? rääkis ta.
Energiaturu inspektsiooni analüüsitalituse juhataja Reet Aru on valearvete suhtes nii nõutu, et ei suuda iseennastki aidata.
?Ma olen ise samas seisus,? kurtis Lasnamäel elav Aru, kes ei saa Tallinna Küttelt küll valearveid, kuid ka õigeid mitte. ?Ma ei tea, kas see on parem või halvem variant, aga käin arveid Tallinna Kütte ukse taga ise otsimas,? muigas Reet Aru.