Coca-Cola Company I poolaasta müügimahud kasvasid Eestis ligi kolmandiku võrreldes eelmise aasta sama ajaga.
Sellest ca 9 protsenti on Linnuse Kali, teatas Coca Cola Company avalike suhete juht Kerttu-Olmann Mõis.
Coca-Cola Company müügimahtude kasv Baltikumis 2002.aasta esimese kuue kuuga on suurenenud 16,5 protsenti võrreldes 2001.sama ajaga.
2002 esimene poolaasta on järgmine (turuosad on ACNielseni andmetel): Coca-Cola Company turuosa Baltikumis suurenes juunis 4 protsendipunkti võrra võrreldes juuniga 2001. Ja võrreldes maiga 2002 suurenes juunis Coca-Cola Company turuosa Baltikumis 1 protsendipunkt.
Eestis on Coca-Cola Company turuosa suurenenud 11 protsendipunkti võrra võrreldes juuniga 2001, ja võrreldes maiga 2002 suurenes juunis Coca-Cola Company turuosa 6 protsendipunkti võrra.
Autor: Airi Ilisson