• OMX Baltic0,49%308,53
  • OMX Riga0,17%871,83
  • OMX Tallinn0,72%2 050,51
  • OMX Vilnius−0,52%1 207,21
  • S&P 5000,09%5 963,6
  • DOW 300,32%42 792,07
  • Nasdaq 0,02%19 215,46
  • FTSE 1000,54%8 746,29
  • Nikkei 2250,08%37 529,49
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,55
  • OMX Baltic0,49%308,53
  • OMX Riga0,17%871,83
  • OMX Tallinn0,72%2 050,51
  • OMX Vilnius−0,52%1 207,21
  • S&P 5000,09%5 963,6
  • DOW 300,32%42 792,07
  • Nasdaq 0,02%19 215,46
  • FTSE 1000,54%8 746,29
  • Nikkei 2250,08%37 529,49
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,89
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,55
  • 13.09.02, 12:29
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Eesti Raudtee vähendab mürataset

Eesti Raudtee üritab kokku keevitatud rööbastega vähendada mürataset.
Eesti Raudtee on alustanud kokku keevitatud rööbastega teekonstruktsiooni kasutuselevõtu programmi, mis tagab lisaks hoolduskulude vähenemisele ka senisest oluliselt madalama mürataseme raudteega külgnevatel aladel, teatas ettevõte. Programm realiseeritakse erinevate komplekssete remonditööde käigus ning aastaseks mahuks on kavandatud ligi 55 kilomeetrit teed.
'Eesti Raudtee poolt infrastruktuuri tehtavate investeeringute üheks prioriteediks on rööpalukkudest vabanemine ja raudtee ääres elavatele inimestele tunduvalt vaiksema elukeskkonna loomine' ütles ettevõtte infrastruktuuridirektor Kaido Simmermann. 'Tallinna Tehnikaülikooli ehitiste projekteerimise instituudi poolt teostatud uuringute põhjal on nn pikkrööbastega tee ehitamine võrdväärne kolme meetri kõrguse müratõrje ekraani kasutuselevõtuga,' lisas ta.
Eesti Raudtee investeerib sel aastal raudtee keskremonti 95 miljonit, Auvere - Soldina teelõigu renoveerimisse 41,4 miljonit, teerajatiste kapitaalremonti 18 miljonit ning muudesse tee kapitaalremonditöödesse 13 miljonit krooni. Tootmishoonete arendamiseks investeerib Eesti Raudtee tänavu 43,9 miljonit, magistraalside projekti ning muudesse side- ja turvanguseadmete kapitaaltöödesse üle 55 miljoni krooni.
Tootmisseadmetesse ja töövahenditesse investeerib raudtee 19 miljonit krooni ning üle 13 miljoni krooni sõidukipargi ja arvutustehnika uuendamisse. Sidevahenditesse ning valve- ja tuletõrjesüsteemidesse investeeritakse üle 7 miljoni krooni. Kokku investeeritakse tänavu infrastruktuuri renoveerimisse ning ehitusse 374,6 miljonit krooni.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele