• OMX Baltic0,73%307,03
  • OMX Riga0,2%870,38
  • OMX Tallinn1,38%2 035,86
  • OMX Vilnius0,12%1 213,57
  • S&P 5000,7%5 958,38
  • DOW 300,78%42 654,74
  • Nasdaq 0,52%19 211,1
  • FTSE 1000,59%8 684,56
  • Nikkei 2250,00%37 753,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,5
  • OMX Baltic0,73%307,03
  • OMX Riga0,2%870,38
  • OMX Tallinn1,38%2 035,86
  • OMX Vilnius0,12%1 213,57
  • S&P 5000,7%5 958,38
  • DOW 300,78%42 654,74
  • Nasdaq 0,52%19 211,1
  • FTSE 1000,59%8 684,56
  • Nikkei 2250,00%37 753,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,5
  • 16.09.02, 09:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

EPL: Lennufirma SAS hakkab odavaid lende pakkuma

Lennukompanii Scandinavian Airlines (SAS) loob terava konkurentsi tõttu odava lennufirma, millega võib pürgida ka kontinentidevahelistele liinidele.
Ka Eestis esindatud SASi peadirektor Jörgen Lindegaard teatas mõned päevad tagasi ootamatult, et firma tõhustab võitlust odava piletihinnaga lennufirmade vastu, valmistudes ka ise sellele turule sisenema, kirjutab Eesti Päevaleht.
?Firma võib teha seda Spanairi, Wideroe, Braathensi või ka SASi kaubamärki kasutades,? kinnitas Lindegaard Taani ärilehele Börsen. ?Peame tegema midagi väga põhjalikku.?
SASi esialgne strateegia konkurentsis odavlennufirmadega oli alandada hindu olemasolevatel liinidel, kuid sellest on loobutud. Osaliselt SASile kuuluva Spanairi kulude struktuur meenutab odavlennufirmade oma kõige rohkem.
?Seni on meile teada antud vaid, et SAS peab plaani siseneda odavlennufirmade turule,? ütles SASi Eesti müügijuht Katrin Luhaäär. ?Täpsemat informatsiooni ilmselt enne ei jagata, kui projekt on jõudnud konkreetsemasse järku ja kalkulatsioonideni.?
Luhaäär ei uskunud, et muutused juba sellel aastal toimuvad, kuid ettevõtte juhtkond on tema sõnul viimaste projektide puhul näidanud, et asju saab korraldada väga kiiresti.
?Minu isiklik arvamus on, et vaevalt kogu SASi muudetakse,? märkis Luhaäär. ?Tõenäoliselt mõeldakse eeskätt nendele liinidele, kus sõidavad odavlennufirmad.?
Luhaääre kinnitusel on teoreetiliselt võimalik, et SAS hakkab lendama ka kontinentidevahelistel liinidel, mida kasutab palju inimesi. ?Näiteks Taisse,? kirjeldas ta, ?aga sellel teemal ei tahaks spekuleerida, kuna siin on vaja põhimõttelisi otsuseid.?

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele