Gea Velthut-Sokka • 15. aprill 2003 kell 8:46

Mõjufoorum: Väikettevõtted keskenduvad peamiselt lähitulevikule

Väikeettevõtted mõtlevad ainult lähikuudele, ütles Sean McCarthy mõjufoorumil Innovatsioon 2003.

Väikesed ja keskmised (kuni 250 töötajat) ja suured ettevõtted saavad sõnast 'innovatsioon' aru täiesti erinevalt ja seda tuleb nende juhtidega suheldes ka arvestada, õpetas Sean McCarthy.

Väikefirmade jaoks tähendab innovatsioon ja liitumine Euroopa Liiduga eelkõige uusi võimalusi teha raha, suurfirmade jaoks on oluline uute turgude avanemine ja uute toodete-teenuste väljatöötamine.

Väikesed ja keskmised ettevõtted keskenduvad McCarthy sõnul lähitulevikule, mõeldes peamiselt sellest, kuidas järgnevatel nädalatel ja kuudel ellu jääda. Suured ettevõtted, näiteks tõi lektor Philipsi, töötavad välja strateegia kuni kümneks aastaks ja nende väljakutseks on olla konkurentsivõimeline ja pakkuda parimat toodet või teenust.

Väikettevõtte suurimaks hirmuks uuenduste tegemisel on McCarthy hinnangul konfidentsiaalsuse kaotamine, suurettevõte pelgab kõige enam, et juba alustatud projektile näidatakse punast lippu.

Hetkel kuum