Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Ärikataloogi andmed leiab Netist ja Delfist
Hiljuti ilmusid Delfi uudistesse hallikaks värvunud sõnade taha lingid ? neile klikkides saab vastava märksõnaga Ärikataloogi teemalehele. Ka Neti otsingumootoris on otsingutulemused, millel ees märge ?Ärikataloog?. Need viivad sama märksõnaga Eniro andmebaasist leitud nimekirjale.
Infot saab märksõnade kaudu nii firmade kui ka eraisikute kohta sõltumata sellest, kas internetis on neil kodulehte või mitte. Nii saab leida infot ka nende firmade või eraisikute kohta, kellest pole veebis veel ühtegi jälge, või firmade kohta, kellel puudub oma kodulehekülg ja on seetõttu internetist raskemini leitavad.
?Vastuste nimekiri sõltub erinevast kaalust (ranking),? seletab uue süsteemi lahti Eniro turundusjuht Gerli Soosalu. ?See tähendab, et Neti kataloogi ja Ärikataloogi tulemused on suurema kaaluga kui muud otsingutulemused ning neid kuvatakse eespool.? Otsingutulemuse kaalu järjestus on järgmine:
1) Neti kataloog;2) Ärikataloog;3) veebilehe pealkiri;4) veebilehe sisu;5) link mõnelt teiselt lehelt.
Juhul, kui otsisõnale vastas eraisik Eniro kataloogist, kuvatakse nimekirja lõpus link ?Sama päring: eratelefonide otsingust?.
?Teenuse kasutajate hulk on suurem, kui me ootasime,? kommenteerib Delfi turundusdirektor Allan Sombri uudiste tekstides olevate linkideks muutunud märksõnade klikitavust. ?Samas on teenuse alustamise aeg liialt lühike, et hinnata, kas suur tarbijaskond väljendab teadlikku kasutajaharjumuse muutust või on tegu impulsiivse tegevusega, mis kaasneb suure osa uute funktsionaalsustega.?