• OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,57%6 569,31
  • DOW 300,13%45 819,18
  • Nasdaq −0,93%22 125,4
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,49
  • OMX Baltic−0,33%292,8
  • OMX Riga−0,57%910,82
  • OMX Tallinn−0,15%1 961,27
  • OMX Vilnius−0,5%1 227,68
  • S&P 500−0,57%6 569,31
  • DOW 300,13%45 819,18
  • Nasdaq −0,93%22 125,4
  • FTSE 1000,14%9 208,37
  • Nikkei 225−0,25%44 790,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%99,49
  • 29.01.04, 16:16
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Gaselli kongress - Imre Sooäär: Eestis puuduvad klienditeeninduse standardid

Eesti ettevõtetel puuduvad teenuste ja teenindamise standardid, mis mõjutab suuresti teenindamise kvaliteeti, ütles täna ÄP Gaselli kongressil Imre Sooäär.
Pädaste mõisa arendaja Imre Sooääre sõnul on Eesti ainus võimalus Euroopas paremini läbi lüüa efektiivsuse tõstmine ja teeninduse kvaliteedi parandamine.
?Eesti suur häda on selles, et meil on palju ettevõtteid, kus puudavad teenuste ja teenindamise standardid,? rääkis Sooäär. Eriti puudutab kehva klienditeeninduse probleem väiksemaid ettevõtteid. ?Standardite puudumisel on kliendiga suhtlemine jäetud juhuse hooleks.?
Sooääre sõnul tuleb kliendi paremaks teenindamiseks leida innovaatilisi lahendusi, mis klientidele paremini meelde jääb. ?Kui meil pole tagataskust võtta suurt rahapakki, siis peame leidma väikeseid nutikaid lahendusi, kuidas konkurentsis püsida.?

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele