Heidit Kaio • 18. mai 2004 kell 6:32

Hansapank sai Baltimaade aasta kaubamärgiks

Eile valiti Baltimaade aasta kaubamärgiks Hansapank ja Eesti rahvuslikuks aasta kaubamärgiks Rock.

Võitjad selgitati märtsis ja aprillil kolmes Balti riigis toimunud turuuuringute tulemusel. Eestis viis küsitlust läbi Turu-Uuringute aktsiaselts. Kolme riigi küsitluste tulemused pandi kokku ja neid hindas ekspertide komisjon.

Rahvaküsitlus viidi läbi, et selgitada tuntuimad ja enim märgatud kaubamärgid. Ekspertide komisjon hindas kaubamärgi arenduse professionaalsust.

Hansapank sai peaauhinna ja valiti Baltimaade aasta kaubamärgiks. Rock sai Eesti, Karuna sai Läti ja 118 Leedu aasta kaubamärgiks.

Konkurss toimus Tallinnas ja sellest said võtta osa ainult Balti riikides loodud ja arendatud kaubamärgid.

Eesti zhürii taandas ennast konkursilt, sest osavõtt üritusest jäi kesiseks. Vaid 12 kaubamärki kandideeris kolme riigi peale. See oli Eesti zhürii hinnangul Baltimaade turgu arvestades väike kandidaatide hulk turundusauhinna väljaandmiseks.

Hetkel kuum