• OMX Baltic−0,44%301,07
  • OMX Riga−0,61%881,51
  • OMX Tallinn−0,18%2 063,36
  • OMX Vilnius0,18%1 194,64
  • S&P 5000,56%6 016,25
  • DOW 300,62%42 476,99
  • Nasdaq 0,62%19 642,03
  • FTSE 1000,22%8 853,82
  • Nikkei 2250,9%38 885,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,38
  • OMX Baltic−0,44%301,07
  • OMX Riga−0,61%881,51
  • OMX Tallinn−0,18%2 063,36
  • OMX Vilnius0,18%1 194,64
  • S&P 5000,56%6 016,25
  • DOW 300,62%42 476,99
  • Nasdaq 0,62%19 642,03
  • FTSE 1000,22%8 853,82
  • Nikkei 2250,9%38 885,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,38
  • 18.05.04, 09:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hansapank sai Baltimaade aasta kaubamärgiks

Eile valiti Baltimaade aasta kaubamärgiks Hansapank ja Eesti rahvuslikuks aasta kaubamärgiks Rock.
Võitjad selgitati märtsis ja aprillil kolmes Balti riigis toimunud turuuuringute tulemusel. Eestis viis küsitlust läbi Turu-Uuringute aktsiaselts. Kolme riigi küsitluste tulemused pandi kokku ja neid hindas ekspertide komisjon.
Rahvaküsitlus viidi läbi, et selgitada tuntuimad ja enim märgatud kaubamärgid. Ekspertide komisjon hindas kaubamärgi arenduse professionaalsust.
Hansapank sai peaauhinna ja valiti Baltimaade aasta kaubamärgiks. Rock sai Eesti, Karuna sai Läti ja 118 Leedu aasta kaubamärgiks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Konkurss toimus Tallinnas ja sellest said võtta osa ainult Balti riikides loodud ja arendatud kaubamärgid.
Eesti zhürii taandas ennast konkursilt, sest osavõtt üritusest jäi kesiseks. Vaid 12 kaubamärki kandideeris kolme riigi peale. See oli Eesti zhürii hinnangul Baltimaade turgu arvestades väike kandidaatide hulk turundusauhinna väljaandmiseks.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 29 p 15 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele