• OMX Baltic−0,29%292,92
  • OMX Riga−0,64%910,22
  • OMX Tallinn−0,04%1 960,41
  • OMX Vilnius−0,35%1 229,49
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,27%9 233,13
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,47
  • OMX Baltic−0,29%292,92
  • OMX Riga−0,64%910,22
  • OMX Tallinn−0,04%1 960,41
  • OMX Vilnius−0,35%1 229,49
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,27%9 233,13
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,47
  • 19.07.04, 09:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: Taksoliit tahab juhtidele hinnamääramise õigust

Eesti Taksojuhtide Liit tahab, et Tallinn lubaks kõigil taksojuhtidel sõidutariife määrata sõltumata operaatorfirma ettekirjutustest.
Sagedased turistide petmise juhtumid Tallinna taksodes on juhtide hinnangul tingitud olukorrast, kus neil tuleb paljude peatuste kasutamise eest peale maksta, kuid samas ei tohi nad nõuda kliendilt tavalisest kõrgema tariifi järgi tasu, kirjutab Postimees. Hinnakirja kehtestab iga taksoteenust pakkuv operaatorfirma.
Eesti Taksojuhtide Liidu juhatuse liige Lembit Poolak ütles, et praegused tariifid on põhjendamatult madalad ega võimalda juhtidel end ära elatada ja samas töövahendit taastoota.
Tallinna taksoeeskiri on Poolaku väitel ühistranspordi seadusega vastuolus. «Ühistranspordi seadus lubab hinna kehtestada vedajal ehk siis FIEst taksojuhil,» märkis ta. «Samas kehtestab Tallinna taksoveo eeskirjale tuginedes enamik operaatorfirmasid taksoveohindasid vedaja ? taksojuhi ? majanduslikke huve arvestamata.»

Artikkel jätkub pärast reklaami

Poolak nentis, et kuna operaatorfirmad maksavad omakorda hotellide, sadamate ja lennuväljaterminali juurest reisijate pealevõtmise eest, tuleb seal reisijaid teenindada soovivatel taksojuhtidel igas sellises peatuses seismise eest täiendavalt kukrut kergendada.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele