• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 19.07.04, 09:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

PM: Taksoliit tahab juhtidele hinnamääramise õigust

Eesti Taksojuhtide Liit tahab, et Tallinn lubaks kõigil taksojuhtidel sõidutariife määrata sõltumata operaatorfirma ettekirjutustest.
Sagedased turistide petmise juhtumid Tallinna taksodes on juhtide hinnangul tingitud olukorrast, kus neil tuleb paljude peatuste kasutamise eest peale maksta, kuid samas ei tohi nad nõuda kliendilt tavalisest kõrgema tariifi järgi tasu, kirjutab Postimees. Hinnakirja kehtestab iga taksoteenust pakkuv operaatorfirma.
Eesti Taksojuhtide Liidu juhatuse liige Lembit Poolak ütles, et praegused tariifid on põhjendamatult madalad ega võimalda juhtidel end ära elatada ja samas töövahendit taastoota.
Tallinna taksoeeskiri on Poolaku väitel ühistranspordi seadusega vastuolus. «Ühistranspordi seadus lubab hinna kehtestada vedajal ehk siis FIEst taksojuhil,» märkis ta. «Samas kehtestab Tallinna taksoveo eeskirjale tuginedes enamik operaatorfirmasid taksoveohindasid vedaja ? taksojuhi ? majanduslikke huve arvestamata.»

Artikkel jätkub pärast reklaami

Poolak nentis, et kuna operaatorfirmad maksavad omakorda hotellide, sadamate ja lennuväljaterminali juurest reisijate pealevõtmise eest, tuleb seal reisijaid teenindada soovivatel taksojuhtidel igas sellises peatuses seismise eest täiendavalt kukrut kergendada.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 9 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele