• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,98%39 593,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,64
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−0,98%39 593,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,64
  • 01.09.04, 11:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Sõru-Triigi vahel hakkab sõitma väiksem praam

Tänasest septembri lõpuni sõidab Triigi-Sõru liinil varasemast tunduvalt väiksem praam, kuhu mahub peale näiteks vaid üks kaubaauto, teatas SLK.
Kolmapäevast kuni 30. septembrini teenindab SLK Triigi-Sõru parvlaevaliinil taas väiksema alusega Vardo, lõppes ministeeriumiga sõlmitud leping liini teenindamiseks suurema laid-tüüpi parvlaevaga.
Saaremaa Laevakompanii klienditeenindusjuhi Anu Lombi sõnul see tavareisijatele ja sõiduauto juhtidele muudatusi ei too, kuna reeglina väheneb sügisel ka reisijate arv liinil oluliselt. ?Küll aga muutub situatsioon suurte kaubaautode jaoks, sest Vardo saab peale võtta vaid ühe kaubaauto, mille puhul kehtivad kaalupiirangud. Näiteks täislaadungiga metsaautot Vardo peale võtta ei saa, sest laeva rambid ei peaks sellele vastu. Sellised veokid peaksid tänasest taas kasutama liine Heltermaa-Rohuküla ja Kuivastu-Virtsu?, selgitas Lomp.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium sõlmis Saaremaa Laevakompaniiga lepingu suurema parvlaeva kasutuselevõtuks Triigi-Sõru liinil ajavahemikuks 1. juuni kuni 31. august. Selles ajavahemikus teenindas liinil laid-tüüpi parvlaev Kõrgelaid, mis mahutab 200 reisijat ja 35 sõiduautot.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Alates 1998. aastast Triigi-Sõru liinil teenindanud ja tänasest jätkav parvlaev Vardo võtab korraga peale kuni 47 reisijat ja 17 sõiduautot. Vardo sõidab liinil kuni 30. septembrini, mil lõppeb SLK leping Lääne-Eesti saarte ja mandri vahelistel parvlaevaliinidel opereerimiseks.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele