• OMX Baltic−0,22%293,11
  • OMX Riga−0,54%911,09
  • OMX Tallinn0,00%1 961,21
  • OMX Vilnius−0,31%1 230,03
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,19%9 226,21
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,32
  • OMX Baltic−0,22%293,11
  • OMX Riga−0,54%911,09
  • OMX Tallinn0,00%1 961,21
  • OMX Vilnius−0,31%1 230,03
  • S&P 500−0,1%6 600,35
  • DOW 300,57%46 018,32
  • Nasdaq −0,33%22 261,33
  • FTSE 1000,19%9 226,21
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,32
  • 26.10.04, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hea maine võimaldab küsida kõrgemat hinda

Hill & Knowlton Eesti ja Turu-uuringute AS viisid septembris kahesaja Eesti tipp- ja keskastmejuhi seas läbi küsitluse, et selgitada välja, kui oluline on korporatiivne maine.
Üle poole vastanutest kinnitasid, et korporatiivse maine kujundamine ja säilitamine toob ettevõttele kasu eelkõige olemasolevate töötajate lojaalsuse ja võimalike uute töötajate huvi kaudu.
Pooled vastanutest kinnitasid, et korporatiivne maine suurendab müüki ning ligi pooled arvasid, et see annab parema lähtepositsiooni strateegilisteks partnerlusteks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tippjuhid peavad keskastmejuhtidega võrreldes tunduvalt olulisemaks organisatsiooni korporatiivse maine seost müügikäibe kasvu, aktsiate väärtuse suurenemise ning parema positsiooni saavutamisega omandamisteks ja ülevõtmisteks.
Keskastmejuhid aga näevad tulu eelkõige kõrgema hinna küsimise võimaluses ning tugevamates ja paremates suhetes avalikkuse ning valitsusasutustega.
Organisatsiooni reputatsiooni hindamisel peavad juhid (90%) kõige olulisemaks klientidelt saadavat tagasisidet nii erinevate kliendiküsitluste kui ka silmast silma kohtumiste vormis.
Teisel kohal on töötajatelt kogutav tagasiside (66%) ning kolmandal-neljandal kohal ametlikud reitingud ja tegevusala edetabelid (36%) ning meediakajastus (35%). Ainult 5% juhtidest hindab korporatiivset mainet aktsiakäitumise jälgimise kaudu.
Tippjuhid kasutavad keskastmejuhtidega võrreldes korporatiivse maine hindamiseks rohkem silmast silmast kohtumisi klientidega, ametlikke reitinguid ja edetabeleid ning aktsiakäitumise jälgimist, keskastmejuhid aga meediakajastuse analüüsi.
Uurimusest järeldub, et kõige kõrgemalt hinnatakse otsest tagasisidet, erinevaid küsitlusi või kohtumisi.
Nii võib öelda, et turg on tänaseks jõudnud arengustaadiumisse, milles üha enam juhte väärtustab kahepoolset suhtlust, andes endale aru, et kliendi kuulamine on äri edu seisukohalt esmase tähtsusega.
Autor: Evelin Ojamets

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele