• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Hea maine võimaldab küsida kõrgemat hinda

    Hill & Knowlton Eesti ja Turu-uuringute AS viisid septembris kahesaja Eesti tipp- ja keskastmejuhi seas läbi küsitluse, et selgitada välja, kui oluline on korporatiivne maine.
    Üle poole vastanutest kinnitasid, et korporatiivse maine kujundamine ja säilitamine toob ettevõttele kasu eelkõige olemasolevate töötajate lojaalsuse ja võimalike uute töötajate huvi kaudu.
    Pooled vastanutest kinnitasid, et korporatiivne maine suurendab müüki ning ligi pooled arvasid, et see annab parema lähtepositsiooni strateegilisteks partnerlusteks.
    Tippjuhid peavad keskastmejuhtidega võrreldes tunduvalt olulisemaks organisatsiooni korporatiivse maine seost müügikäibe kasvu, aktsiate väärtuse suurenemise ning parema positsiooni saavutamisega omandamisteks ja ülevõtmisteks.
    Keskastmejuhid aga näevad tulu eelkõige kõrgema hinna küsimise võimaluses ning tugevamates ja paremates suhetes avalikkuse ning valitsusasutustega.
    Organisatsiooni reputatsiooni hindamisel peavad juhid (90%) kõige olulisemaks klientidelt saadavat tagasisidet nii erinevate kliendiküsitluste kui ka silmast silma kohtumiste vormis.
    Teisel kohal on töötajatelt kogutav tagasiside (66%) ning kolmandal-neljandal kohal ametlikud reitingud ja tegevusala edetabelid (36%) ning meediakajastus (35%). Ainult 5% juhtidest hindab korporatiivset mainet aktsiakäitumise jälgimise kaudu.
    Tippjuhid kasutavad keskastmejuhtidega võrreldes korporatiivse maine hindamiseks rohkem silmast silmast kohtumisi klientidega, ametlikke reitinguid ja edetabeleid ning aktsiakäitumise jälgimist, keskastmejuhid aga meediakajastuse analüüsi.
    Uurimusest järeldub, et kõige kõrgemalt hinnatakse otsest tagasisidet, erinevaid küsitlusi või kohtumisi.
    Nii võib öelda, et turg on tänaseks jõudnud arengustaadiumisse, milles üha enam juhte väärtustab kahepoolset suhtlust, andes endale aru, et kliendi kuulamine on äri edu seisukohalt esmase tähtsusega.
    Autor: Evelin Ojamets
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Jüri Raidla: demokraatia on eduka Eesti pant
Koroonapandeemia on puudutanud mitte ainult rahva, vaid ka Eesti demokraatia tervist. See on teema, millega meil tuleb vaba ühiskonna ja majanduse hoidmiseks tegeleda, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja Ellex Raidla advokaadibüroo asutaja ja vanempartner Jüri Raidla.
Koroonapandeemia on puudutanud mitte ainult rahva, vaid ka Eesti demokraatia tervist. See on teema, millega meil tuleb vaba ühiskonna ja majanduse hoidmiseks tegeleda, kirjutab arvamuskonkursi Edukas Eesti toetaja Ellex Raidla advokaadibüroo asutaja ja vanempartner Jüri Raidla.
LHV aktsia tegi eilse järsu languse paari tunniga tasa
LHV aktsia on täna pea täielikult eileõhtusest järsust langusest taastunud. Analüütikute hinnangul oli eile lõpuoksjonil toimunud müük Balti turgudel ebamõistlik.
LHV aktsia on täna pea täielikult eileõhtusest järsust langusest taastunud. Analüütikute hinnangul oli eile lõpuoksjonil toimunud müük Balti turgudel ebamõistlik.
IT- ja arvutifirmade TOP: keskmise suurusega ettevõtetele muutuvad uued tehnoloogiad liiga kalliks
Äripäeva TOPi saates räägime seekord IKT sektorist. Uute tehnoloogiate ja IT teenuste hinnad on viimasel aastal kasvanud kiiresti. Edasine hinnatõus võib viia olukorrani, kus keskmise suurusega ettevõtete jaoks muutuvad uued tehnoloogiad liiga kalliks ning ettevõtted hakkavad kaotama konkurentsivõimet välisturgudel. IKT ettevõtete jaoks oli aasta väga edukas ja kasv jätkub vääramatult ka järgnevatel aastatel.
Äripäeva TOPi saates räägime seekord IKT sektorist. Uute tehnoloogiate ja IT teenuste hinnad on viimasel aastal kasvanud kiiresti. Edasine hinnatõus võib viia olukorrani, kus keskmise suurusega ettevõtete jaoks muutuvad uued tehnoloogiad liiga kalliks ning ettevõtted hakkavad kaotama konkurentsivõimet välisturgudel. IKT ettevõtete jaoks oli aasta väga edukas ja kasv jätkub vääramatult ka järgnevatel aastatel.
Jaekaubanduse käive kasvas 10 protsenti
Jaekaubandusettevõtete müügitulu oli oktoobris 784 miljonit eurot. Müügitulu suurenes eelmise aasta sama kuuga võrreldes püsivhindades 10% ning inflatsiooniga arvestamata isegi 18%.
Jaekaubandusettevõtete müügitulu oli oktoobris 784 miljonit eurot. Müügitulu suurenes eelmise aasta sama kuuga võrreldes püsivhindades 10% ning inflatsiooniga arvestamata isegi 18%.