• Jaga lugu:
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Tallink ehitab 2,6 miljardi eest maailma suuremate hulka mahtuva reisilaeva

    Eile allkirjastasid Tallink Grupi ja Aker Finnyardsi juhid Helsingis laeva ehituslepingu.
    Tallink Grupi teatel ehitatakse maailma viie suurema reisiparvlaeva hulka kuuluv alus täiesti uue projekti alusel, mille käigus võetakse arvesse Romantika ja Victoria ehitamise kogemust ning juhindutakse Ameerika kruiisilaevade eeskujust.
    Tallink Grupi investorsuhete juhi Marek Mägi sõnul hakkab laev sõitma 2006. aasta kevadel Tallinn?Helsingi liinil. Romantika aga hakkab uue laeva tulekuga sõitma Tallinn?Stockholm liinil.
    Hetkel peetakse läbirääkimisi rahvusvaheliste pankadega laenu saamiseks. ?Põhimõttelised kokkulepped on olemas, kuid praegu on seda veel vara kommenteerida,? sõnas Mägi.
    Uue laeva ostu vajaduse tingis tema sõnul asjaolu, et nii Helsingi kui Rootsi liin vajasid arengut. ?Uuele laevale näeme turul ruumi ja võimalust panna ta kasumit teenima,? ütles Mägi.
    Viking Line Eesti esinduse juhataja Monika Rajala sõnul ei tulnud Tallinki teade uue laeva ehitamisest üllatusena. ?Sellel teemal on spekuleeritud juba varem, oli teada, et nad on uue laeva projektid ära tellinud,? rääkis Rajala. Tema sõnul ollakse uue laeva suhtes äraootaval seisukohal. ?On raske prognoosida, kui palju uue laeva tulek hakkab turgu mõjutama. Iseenesest on konkurents tihe,? ütles Rajala.
    Mis puudutab Viking Line?i plaanidesse kliente üllatada, siis Rajala sõnul on neist veel vara rääkida.
    ?Meid uue laeva tulek suurt ei mõjuta, pigem võivad nad kliente võtta väiksema turuosaga laevafirmadelt,? ütles Silja Line Eesti juhatuse esimees Meelis Laido.
    Tema hinnangul sõltub uue laeva ostu otstarbekus sellest, mis tehakse teiste laevadega. ?Tallinn?Helsingi liini sõitva Romantika täitumus on hea olnud. Kui nad sellise otsuse teevad, et uus laev sellel liinil sõitma hakkab, siis loodame, et nad puusse ei pane,? sõnas Laido. Viking Line uusi laevu lähiajal juurde osta ei plaani.
    Jaga lugu:
  • Hetkel kuum

Henry Auväärt: kes jääb praegusajal töötuks?
Hiljutine tööandjate küsitlus viitab, et värbamisrallile lähikuudel veel pidurit ei tõmmata, kirjutab CVKeskus.ee turundusjuht Henry Auväärt.
Hiljutine tööandjate küsitlus viitab, et värbamisrallile lähikuudel veel pidurit ei tõmmata, kirjutab CVKeskus.ee turundusjuht Henry Auväärt.
Hiina telefonitootja avab elektriautode tehase
Hiina nutitelefonide valmistaja Xiaomi ehitab riigi pealinna Pekingisse tehase, kus saab aastas toota 300 000 elektriautot, vahendab Reuters.
Hiina nutitelefonide valmistaja Xiaomi ehitab riigi pealinna Pekingisse tehase, kus saab aastas toota 300 000 elektriautot, vahendab Reuters.
Raamatupidamisbüroode TOP 2: uisuta sinna, kus litter saab olema, mitte sinna, kus ta oli
BDO Eesti tegi tänaseks edu toonud põhimõttelised muudatused ära kolm-neli aastat tagasi, ütles firma juhtiv partner ja tegevjuht Sulev Luiga.
BDO Eesti tegi tänaseks edu toonud põhimõttelised muudatused ära kolm-neli aastat tagasi, ütles firma juhtiv partner ja tegevjuht Sulev Luiga.
Raadiohommikus: muljed Dubai Expolt, räägime ka Rail Balticu hetkeseisust
Hommikuprogrammi saatejuht Hando Sinisalu saabus äsja Dubai Expo maailmanäituselt ja vahendab saates muljeid ning intervjuusid Eesti ettevõtjatega. Kuulame intervjuusid ETS-Nordi juhi Urmas Hiie, Yanu baarirobotite asutaja Alan Adojaaniga ning EASi Dubai esindaja Ege Devoni ja Expo Eesti paviljoni äriesindaja Jaan Kelderiga.
Hommikuprogrammi saatejuht Hando Sinisalu saabus äsja Dubai Expo maailmanäituselt ja vahendab saates muljeid ning intervjuusid Eesti ettevõtjatega. Kuulame intervjuusid ETS-Nordi juhi Urmas Hiie, Yanu baarirobotite asutaja Alan Adojaaniga ning EASi Dubai esindaja Ege Devoni ja Expo Eesti paviljoni äriesindaja Jaan Kelderiga.