• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 2250,06%39 785,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,06
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 2250,06%39 785,37
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,06
  • 18.11.04, 11:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hiina avab välisinvestoritele televisioonituru

Maailma suurim televisioonisaadete vaatajate turg Hiina avab välisinvestoritele võimaluse investeerida kohalikesse televisioonisaadete tootjate aktsiatesse.
28. novembril jõustuv seadus lubab välisinvestoril osta kuni 49% osalus televisioonisaateid edastavates firmades, kirjutab uudisteagentuur Bloomberg.
Telekanalite saateprogrammis peavad kaks kolmandikku saateid olema hiina-teemalised. Viacom, Disney and News Corp on välismaiste meediakompaniide hulgas, mis peavad läbirääkimisi või on sõlminud juba kohalike Hiina televisioonikompaniidega kokkuleppeid.
Nielsen Media Research hinnangul kasvab Hiina televisioonis reklaamimaht sel aastal kolmandiku võrra, ulatudes 24 miljardi dollarini (288 miljardit krooni). Möödunud aasta kasvuks tuli koguni 45%.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hiinast ligi viis korda väiksema rahvaarvuga USAs oli PricewaterhouseCoopers andmeil möödunud aastal televisioonikanalite reklaamituru kogumaht 47 miljardit dollarit.
?Hiina televisiooniturg on viimastel kuudel hakanud kiirelt arenema,? ütles Hiina News Corp presindent Jamie Davis. ?Uus seadus lubab meil rohkem sisukaid saateid toota ja vaatajate nõudlust rahuldada,? lisas Davis.
Hiina valitsus loodab, et pannes televisiooni rohkem kommertssaateid, kasvab käive, tõuseb maksutulu ja lisandub töökohti.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 1 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele