• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,75%45 643,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,75%45 643,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 18.11.04, 11:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hiina avab välisinvestoritele televisioonituru

Maailma suurim televisioonisaadete vaatajate turg Hiina avab välisinvestoritele võimaluse investeerida kohalikesse televisioonisaadete tootjate aktsiatesse.
28. novembril jõustuv seadus lubab välisinvestoril osta kuni 49% osalus televisioonisaateid edastavates firmades, kirjutab uudisteagentuur Bloomberg.
Telekanalite saateprogrammis peavad kaks kolmandikku saateid olema hiina-teemalised. Viacom, Disney and News Corp on välismaiste meediakompaniide hulgas, mis peavad läbirääkimisi või on sõlminud juba kohalike Hiina televisioonikompaniidega kokkuleppeid.
Nielsen Media Research hinnangul kasvab Hiina televisioonis reklaamimaht sel aastal kolmandiku võrra, ulatudes 24 miljardi dollarini (288 miljardit krooni). Möödunud aasta kasvuks tuli koguni 45%.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Hiinast ligi viis korda väiksema rahvaarvuga USAs oli PricewaterhouseCoopers andmeil möödunud aastal televisioonikanalite reklaamituru kogumaht 47 miljardit dollarit.
?Hiina televisiooniturg on viimastel kuudel hakanud kiirelt arenema,? ütles Hiina News Corp presindent Jamie Davis. ?Uus seadus lubab meil rohkem sisukaid saateid toota ja vaatajate nõudlust rahuldada,? lisas Davis.
Hiina valitsus loodab, et pannes televisiooni rohkem kommertssaateid, kasvab käive, tõuseb maksutulu ja lisandub töökohti.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele