Starman kulutab uuele logole 2 miljonit krooni

Starman võtab alates esmaspäevast kasutusele uue logo, mis läheb firmale maksma umbes kaks miljonit krooni, teatas firma börsile.

Firma teatas, et võrreldes seni kasutusel olnud sümboolikaga on Starmani uue logo põhiversioonis muutunud ettevõtte ärinime kirjutamise stiil ja kasutusest kaob logoelement, millel on kujutatud sinises sõõris tähtede poole vaatav inimene.

Starmani turundusdirektori Henri Treude sõnul on logovahetuse eesmärk muuta ettevõtte tunnussümboolika selgemaks, arusaadavamaks ja paremini märgatavaks. 'Logovahetus on ka sümboolse tähendusega,' ütles Treude. 'Uus ilme ja suhtluskeel põhinevad meie mõtteviisil olla eraklientidele orienteeritud

teenindusettevõte, mistõttu on ka uue tunnussümboolika märksõnadeks lihtsus, sõbralikkus ja inimlähedus. Meie eesmärk on olla jätkuvalt Eesti parim kodustekommunikatsioonilahenduste pakkuja.?

Starman investeerib uue logo ning brändingu kasutustele võtmisesse koos tehniliste kulude ja 15. augustil algava reklaamikampaaniaga umbes kaks miljonit krooni. Ettevõtte teeninduskeskused saavad uue tunnussümboolika augustikuu jooksul, mujal toimub muudatus jooksvate tööde käigus.

AS Starman on Eesti suurim kaabellevivõrgu baasil televisiooni-, interneti- ja telefoniteenust pakkuv ettevõte.

Starmani teenused on kättesaadavad enamuses Eesti suuremates linnades.

AS Starmani aktsiad on kaubeldavad Tallinna börsi põhinimekirjas.

Hetkel kuum