Tele2 toob turule uue noortele suunatud kõnekaardi brändi 'U', mille keskmes on kõnekaart Ultra.
Ultra kõnekaardil on erinevad logod ja stardipaketid, samuti toodetakse ?U? brändi all piiratud koguses trendirõivaid, mida võib peatselt leida Sportlandi kauplustes.
Ultra kõnekaardi kõneminut Tele2 mobiilivõrku maksab 1,25 krooni ning teistesse võrkudesse 2,50 krooni, SMS 75 senti ja MMS 2,50 krooni.
Tele2 turundusdirektori Kristjan Seema sõnul on uue brändi turule toomise eesmärk kindlustada Tele2 turuosa noortesegmendis. Selleks loodi ühele Ultra kaubamärgile mitu eri kujundust, mille vahel valides saab iga noor leida enda jaoks sobiva.
Artikkel jätkub pärast reklaami
Ultral on oma veebileht ?Ultra maailm? aadressil www.ultra.ee, kuhu siseneja saab valida enda identiteediga sobiva kujunduslahenduse.
Esialgu tuleb müügile 4 erineva kujundusega Ultra stardikomplekti, mille hinnaks on 45 krooni.
Tele2 Eesti AS kuulub telekommunikatsiooniettevõtete kontserni Tele2 AB, mis on juhtiv alternatiivne telekommunikatsiooniteenuste pakkuja Euroopas. Tele2 teenuseid kasutab üleeuroopaliselt 30 miljonit klienti 25 riigis. Eestis osutab Tele2 mobiiltelefoni-, telefoni- ja internetiteenuseid era- ning äriklientidele.