• OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 2250,12%39 833,16
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,33
  • OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 2250,12%39 833,16
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,33
  • 25.01.06, 14:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saaremaa Laevakompanii parlaev Koguva ei saa jäätee tõttu kodusadamasse

Parvlaev Koguva ei jõudnud enne laevaliikluse piiranguid Tallinnast Saaremaale ja seetõttu saaks laeva kodusadamasse tuua vaid üle plaanitava jäätee.
Saaremaa Laevakompanii teatel nurjasid ülirasked jää- ja ilmastikuolud ettevõtte plaani tuua parvlaev Koguva veel enne Väinameres kehtima hakkavaid liikluspiiranguid Tallinnast remondist Kuivastu-Virtsu liinile, samas võib lahtise tekiga laeva ümber saarte ehk avamerel sõitmine antud keerulistes tingimustes ohustada.
Saaremaa Laevakompanii juhatuse esimehe Tõnis Rihvki sõnul ettevõttele küll veel ametlikku kirja laevaliikluse piiramise kohta Väinamerel saabunud pole, samas ollakse sellega kursis ning järgitakse tehtud ettekirjutusi.
'See raskendab aga olukorda parvlaeva Koguva meeskonna jaoks drastiliselt, sest Tallinnast eile sõitma hakanud laev äärmiselt raskete jää- ja ilmastikuolude tõttu enne piirangute jõustumist enam Saaremaale ei jõudnud. Hetkel seisab alus sõidu keeluala lähistel ning ootab järgnevaid korraldusi. Kahjuks ei osanud ei ettevõtte juhatus ega ka meremehed ette näha sõidu venimist niivõrd pikaks, mistõttu on tekkinud ka sedavõrd keeruline situatsioon. Vabandame tekkinud olukorra pärast, loodame, et jõuame koostöös erinevate vastutavate ametkondadega kokkuleppeni, mida edasi teha”, rääkis Rihvk.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Rihvk lisas, keeruline on situatsioon just seetõttu, et parvlaeval Koguva on lahtine tekiosa ning sellistes ilmastikutingimustes on alusel avamerel hetkel raske sõita.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 24 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele