Hansapanga omaniku FöreningsSparbankeni (Swedbank) pikemaajalistesse plaanidesse kuulub Hansapanga kaubamärgi asendamine Swedbanki omaga.
'Pikaajaliselt on kasulikum kasutada kõigi klientide, partnerite ja turgudega suhtlemisel ühte nime,' ütles Swedbanki juhatuse esimees Carl Eric Stahlberg. Swedbaki peamised turud on Rootsi, Baltikum ja Venemaa.
Rootsis kasutab pank FöreningsSparbankeni nime, välisturgudel Swedbanki ja Hansapanga nime, kirjutab Eesti Päevaleht.
Kui firma aktsionäride koosolek kiidab aprilli lõpus heaks FöreningsSbarbankeni muutmise Swedbankiks, võetakse kõikidel turgudel kasutusele ühtne nimi – Swedbank.
Ühisele nimele ülemineku aeg otsustatakse iga turu puhul eraldi.
Swedbanki kommunikatsioonijuht Henrik Kolga ütles, et Hansapanga nime ei muudeta enne, kui turg on selliseks muutuseks avatud. 'Hansapank on tugev kaubamärk ja meil ei ole vajadust hästi töötavaid asju kiirelt muuta,' ütles ta.
Reklaamiärimees Marek Reinaasi hinnangul on õige, kui üks firma tahab sama kaubamärgi all teenust pakkuda kogu Skandinaavias ja Baltikumis. 'Ma ei usu, et kui Hansapanga kaubamärk Baltikumis muutub, on palju äramarssivaid kliente,' ütles Reinaas.
Samas on Reinaasi hinnangul küsitav, kas Swedbank on ikka tugevam kaubamärk kui Hansapank. 'Hansapank on väga tugev kaubamärk, mis sobiks ka Soome ja Rootsi turule.'
Seotud lood
Sujuv makseprotsess on ülimalt tähtis osa e-poe ostukogemusest. Kogu vaev ja pingutus kliendile meeldiva ostukogemuse pakkumisest võib minna luhta, kui toote eest tasudes tabab klienti mõni ebameeldiv üllatus või takistus. Selleks võib olla nii soovitud makseviisi puudumine, tehnilised takistused toimingu lõpuleviimiseks kui ka ebamugav makse kinnitamise protsess.
Enimloetud
3
Tesla ostuga võiks oodata
6
“A kust leiad sina ööga 100 000 eurot?”
Hetkel kuum
Tesla ostuga võiks oodata
“A kust leiad sina ööga 100 000 eurot?”
Tagasi Äripäeva esilehele