• OMX Baltic−0,37%293,15
  • OMX Riga0,1%911,69
  • OMX Tallinn−0,55%1 901,06
  • OMX Vilnius−0,26%1 264,33
  • S&P 5000,53%6 664,01
  • DOW 300,52%46 190,61
  • Nasdaq 0,52%22 679,98
  • FTSE 100−0,86%9 354,57
  • Nikkei 225−1,44%47 582,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,9
  • OMX Baltic−0,37%293,15
  • OMX Riga0,1%911,69
  • OMX Tallinn−0,55%1 901,06
  • OMX Vilnius−0,26%1 264,33
  • S&P 5000,53%6 664,01
  • DOW 300,52%46 190,61
  • Nasdaq 0,52%22 679,98
  • FTSE 100−0,86%9 354,57
  • Nikkei 225−1,44%47 582,15
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%94,9
  • 26.06.06, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mõttetu autoesindus

Autofirmade esindused üllatavad saamatuse ja võhiklikkusega. Üks näide. Fordi esindaja Info-auto ei pidanud pärast diagnostikat oluliseks öelda, et äsja ostetud Cougari automaatkäigukastis on midagi katki. Tegelikult puudusid teine ja neljas käik. Veel halvem oli kuulda, et Info-auto automaatkäigukaste ei paranda ega oska ka kedagi soovitada. Pakuti uut kasti või remonti tehases, kuid oleks absurdne kulutada sellele poole auto väärtuses raha.
Kui automargi ametlikust esindusest adekvaatset infot ja vajalikku abi ei saa, siis mis on selle esinduse eesmärk peale autode müümise?

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele