• OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 225−0,17%44 825,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,63
  • OMX Baltic−0,18%293,76
  • OMX Riga−0,03%916,06
  • OMX Tallinn−0,71%1 964,19
  • OMX Vilnius0,00%1 233,86
  • S&P 500−0,13%6 606,76
  • DOW 30−0,27%45 757,9
  • Nasdaq −0,07%22 333,96
  • FTSE 100−0,88%9 195,66
  • Nikkei 225−0,17%44 825,96
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,84
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,63
  • 05.10.06, 11:27
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ärilaused

Huvitavamad ärilaused tänastest, neljapäeva, 5. oktoobri lehtedest
"Leedidele ja džentelmenidele peab see teenus kindlasti eraldi olema. Nemad on heaoluga harjunud ja nõus selle eest maksma," psühhiaater Anti Liiv vajadusest noobli kainestusmaja järele, Äripäev.
"Raha ei salli seismist," ehitusettevõtja Andres Koger, Äripäev.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Viru vangla ehitus algab õigel ajal. Paistab, et Merko muretseb ka kunded," Äripäeva juhtkiri
"Talv saab raske olema, loomi ootab ees dieet," Väätsa Agro OÜ juht Tiit Tuuleveski, Eesti Päevaleht.
"Homod polegi homogeenne inimgrupp," luuletaja Ivar Sild, Eesti Päevaleht.
"Kui kaitsepolitsei oli enne seda Kanguri (maa-ameti juht – toim.) tulud-kulud lahti harutanud ja avastanud, et mees kulutab elamisele raha kaks korda rohkem, kui tal on sissetulekuid, siis pärast lutika avastamist olid tulud-kulud kohe balansis," Kapo uurija, Postimees.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Juhatus leidis, et garant pole asi iseeneses, tähtis on lepe," Rahvaliidu teabejuht Agu Uudelepp leppest Keskerakonnaga, Postimees.
"Kanal 2 on endale saanud lojaalsed vaatajad, kelleks on suuresti 18-49aastased naised, just nemad on reklaamijale kõige magusam sihtgrupp," Media House juht Raido Raamat, Postimees.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele