• OMX Baltic−0,14%301,73
  • OMX Riga−0,26%890,55
  • OMX Tallinn−0,06%2 068,23
  • OMX Vilnius0,25%1 200,48
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,1%8 752,45
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,75
  • OMX Baltic−0,14%301,73
  • OMX Riga−0,26%890,55
  • OMX Tallinn−0,06%2 068,23
  • OMX Vilnius0,25%1 200,48
  • S&P 5000,52%6 204,95
  • DOW 300,63%44 094,77
  • Nasdaq 0,47%20 369,73
  • FTSE 100−0,1%8 752,45
  • Nikkei 225−1,24%39 986,33
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%92,75
  • 08.11.06, 15:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Parts: Ansip ei suuda raudtee ülehindamist põhjendada

Juhan Parts küsis peaminister Andrus Ansipilt täna Riigikogu infotunnis, miks maksab riik Eesti raudtee aktsiate taasriigistamisel 500 miljonit krooni õiglasest hinnast rohkem. Ansip suutis seda põhjendada vaid teiste potentsiaalsete ostjate oletatavate pakkumistega.
"See ainult kinnitab kahtlust, et koalitsioon plaanib Eesti Raudtee taasriigistamisele kulutada 500 miljonit krooni rohkem, kui aktsiad väärt on," ütles Riigikogu liige Juhan Parts.
Partsi sõnul on Ansip Reformierakonna esimehena raskustes raudtee taasriigistamise vajaduse põhjendamisega tervikuna. "Raudtee infrastruktuuri halvale olukorrale viitamine on ebausutav ettekääne. Eesti elanikele palju olulisem teede ja tänavate olukord on märksa kehvem, ilma, et valitsus kavatseks selle parandamiseks kiirkorras miljardeid kulutada," ütles Parts.
Tema sõnul on kohatu ka Ansipi väide, et riik tahaks raudtee omanikuna tõsta tariife ja kasutada sellest laekuvat raha investeeringuteks raudtee infrastruktuuri, kuna täpselt sedasama ei ole riik lubanud Eesti Raudteel siiani teha.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Majandusminister Savisaar on teinud kõik endast oleneva, et Eesti Raudtee ei saaks Vene transiidiärimeestelt vedude eest kõrgemaid tariife küsida ja nüüd on Reformierakonna esimehest saanud tema advokaat," sõnas Parts.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 20 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele