• OMX Baltic0,14%262,76
  • OMX Riga0,13%878,64
  • OMX Tallinn0,32%1 700,58
  • OMX Vilnius0,3%997,91
  • S&P 5000,75%5 595,76
  • DOW 300,58%41 096,77
  • Nasdaq 1%17 569,68
  • FTSE 1000,57%8 240,97
  • Nikkei 225−0,46%36 663,53
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%98,88
  • OMX Baltic0,14%262,76
  • OMX Riga0,13%878,64
  • OMX Tallinn0,32%1 700,58
  • OMX Vilnius0,3%997,91
  • S&P 5000,75%5 595,76
  • DOW 300,58%41 096,77
  • Nasdaq 1%17 569,68
  • FTSE 1000,57%8 240,97
  • Nikkei 225−0,46%36 663,53
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%98,88
  • 18.01.07, 10:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Inteli 4. kvartali müügitulu oli 9,7 miljardit dollarit

Intel teatas, et ettevõtte majandusaasta 4. kvartali müügitulu oli 9,7 miljardit dollarit (117,5 mld kr), puhaskasum ulatus 1,5 miljardi dollarini (18,2 mld kr) ja tulu aktsia kohta 26 sendini (3,15 kroonini).
"Inteli liidripositsioon toodete ja tehnoloogiate arendamisel tagas tulemusliku neljanda kvartali, millele aitasid kaasa kõrgemad müügihinnad ja rekordiliselt suured tarnemahud peamiselt kõige kiiremini kasvavates segmentides," sõnas Inteli tegevjuht Paul Otellini.
Inteli 2006. aasta müügitulu oli 35,4 miljardit dollarit (428,7 mld kr), tegevustulu 5,7 miljardit dollarit (69 mld kr), puhaskasum 5 miljardit dollarit (60,5 mld kr) ning tulu aktsia kohta 86 senti (10,4 kr).
Neljanda kvartali kasumimarginaal oli 49,6 protsenti, kolmandas kvartalis oli see 49,1. Kasumimarginaali mõjutasid positiivselt müüdud mikroprotsessorite suurem kogus ja hind ning negatiivselt tootmisvõimsuse mittetäielikust ärakasutamisest tingitud kulud, välkmälutoodete hinna langetamine ja NAND-mälu tootmise käimalükkamine.
Intel on maailma suurim ränikiipide arendaja. Firma peamised tooted on mikrokiibid, kiibistikud, mälukaardid ja välkmälud.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.09.24, 09:00
Kolme ettevõtte kogemus Foruse kõnekeskuse teenusega: kuidas koostööpartneri abiga kulusid kokku hoida?
Kõnekeskuse ja klienditoe teenus läbi välise partneri kogub viimastel aastatel populaarsust – see on hea võimalus kokku hoida tööjõukuludelt. Kui teised sarnase teenuse pakkujad vastavad vaid klientide kõnedele, teeb Foruse eriliseks operatiivsus reageerida kiirelt kohapeale patrullekipaaži ja tehnikutega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele