• OMX Baltic−0,42%297,09
  • OMX Riga0,4%867,99
  • OMX Tallinn−0,13%1 958,56
  • OMX Vilnius−0,26%1 164,64
  • S&P 5000,15%5 569,06
  • DOW 300,35%40 669,36
  • Nasdaq −0,09%17 446,34
  • FTSE 1000,09%8 502,18
  • Nikkei 2251,13%36 452,3
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,88
  • OMX Baltic−0,42%297,09
  • OMX Riga0,4%867,99
  • OMX Tallinn−0,13%1 958,56
  • OMX Vilnius−0,26%1 164,64
  • S&P 5000,15%5 569,06
  • DOW 300,35%40 669,36
  • Nasdaq −0,09%17 446,34
  • FTSE 1000,09%8 502,18
  • Nikkei 2251,13%36 452,3
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%92,88
  • 26.01.07, 14:07
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

YouTube ja Wikpedia on ühed maailma mõjukamad brändid

Google oli 2006. aasta mõjukaim kaubamärk, edastades taas Apple'it.
Viie mõjukama hulka jõudsid ka YouTube ja Wikipeda, vahendas Reuters. Starbucks jäi viiendaks.
Iga aastase online-ajakirja brandchannel.com uurimused on sageli üllatavad, näiteks 2004. aasta mõjukuselt viies kaubamärk oli telekanal Al Jazeera.
Sel aastal osales uuringus 3625 turundusspetsialisti.
Portaali toimetaja Anthony Zumpano ütles, et videode lehekülje YouTube ja online-entsüklopeedia Wikipedia esiletõus uuringus märgib laiemat trendi, kus järjest mõjukamad on kasutajate loodud sisuga internetiärid.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele