Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
YouTube ja Wikpedia on ühed maailma mõjukamad brändid
Google oli 2006. aasta mõjukaim kaubamärk,
edastades taas Apple'it.
Viie mõjukama hulka jõudsid ka YouTube ja Wikipeda, vahendas Reuters. Starbucks jäi viiendaks.
Iga aastase online-ajakirja brandchannel.com uurimused on sageli üllatavad, näiteks 2004. aasta mõjukuselt viies kaubamärk oli telekanal Al Jazeera.
Sel aastal osales uuringus 3625 turundusspetsialisti.
Portaali toimetaja Anthony Zumpano ütles, et videode lehekülje YouTube ja online-entsüklopeedia Wikipedia esiletõus uuringus märgib laiemat trendi, kus järjest mõjukamad on kasutajate loodud sisuga internetiärid.
Augusti lõpus hakkas Saue vallas Laagris tööle rahvusvahelise toiduainetööstuse Solina uus 15 000 ruutmeetrine moodne tootmiskompleks. Selleks, et tehase logistika oleks sujuv, kiire ning turvaline, tegi Forus koostöös ettevõttega GoSwift nutika turvalahenduse. Lisaks hoolitseb Forus kogu territooriumi turvalisuse ja nõrkvoolusüsteemide hoolduse eest.