Renault Nissan allianss säilitas 2006.
aastal müüdud sõidukite arvult neljanda autotootja positsiooni maailmas. Kokku
müüdi 2006. aastal 5 911 171 sõidukit ning saavutati ülemaailmselt
9-protsendiline turuosa, teatas allianss.
Renault ja Nissan müüsid vastavalt 2 433 372 ja 3 477 799 sõidukit. Allianssi peamised kasvupiirkonnad olid Venemaa (+96,9%), Colombia (3,6%), Hiina (22,5%) ning Lähis-Ida ja Aafrika (+15,2%). Renault müügitulemused kasvasid väljaspool Euroopat.
Teistel globaalsetel turgudel tasakaalustas jätkuv kasv Hiinas ning Lähis-Ida turgudel Tai ja Taiwani nõrku müügitulemusi.
Alates 2006. aastast on ühiselt väljatöötatud 2-liitrine otsesissepritsega diiselmootor M1D kõikide Renault ja Nissani mudelite mootorivalikus. Renault võttis liidu raames väljatöötatud 2-liitrise bensiinimootori (M1G) esimest korda kasutusse Clio mudelivalikus 2006. aasta teises pooles.
Renault Nissan allianss, mis sõlmiti 27. märtsil 1999. aastal, on kahe ülemaailmse firma unikaalne partnerlus. Liit moodustati tulemuste parandamiseks ühise järjekindla strateegia, ühiste eesmärkide, tulemustest kannustatud sünergia ning parimate kogemuste jagamise abil. Mõlemad firmad tunnustavad ning tugevdavad jätkuvalt oma identiteeti ja kaubamärke.
Seotud lood
Augusti lõpus hakkas Saue vallas Laagris tööle rahvusvahelise toiduainetööstuse Solina uus 15 000 ruutmeetrine moodne tootmiskompleks. Selleks, et tehase logistika oleks sujuv, kiire ning turvaline, tegi Forus koostöös ettevõttega GoSwift nutika turvalahenduse. Lisaks hoolitseb Forus kogu territooriumi turvalisuse ja nõrkvoolusüsteemide hoolduse eest.
Enimloetud
1
Ettevõtjad ei leia ka ise üksmeelt
5
Rõtov, Mandel ja Lang ettevõtete maksustamisest
Hetkel kuum
Ettevõtjad ei leia ka ise üksmeelt
Rõtov, Mandel ja Lang ettevõtete maksustamisest
Tagasi Äripäeva esilehele