• OMX Baltic−0,42%297,09
  • OMX Riga0,4%867,99
  • OMX Tallinn−0,13%1 958,56
  • OMX Vilnius−0,26%1 164,64
  • S&P 500−0,61%5 526,88
  • DOW 30−0,3%40 406,94
  • Nasdaq −0,99%17 288,35
  • FTSE 1000,37%8 494,85
  • Nikkei 2250,57%36 045,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,15
  • OMX Baltic−0,42%297,09
  • OMX Riga0,4%867,99
  • OMX Tallinn−0,13%1 958,56
  • OMX Vilnius−0,26%1 164,64
  • S&P 500−0,61%5 526,88
  • DOW 30−0,3%40 406,94
  • Nasdaq −0,99%17 288,35
  • FTSE 1000,37%8 494,85
  • Nikkei 2250,57%36 045,38
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%93,15
  • 28.03.07, 01:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Peugeot Expert Tepee jõudis Eestisse

Erinevalt tavalisest Experdist on Tepeel rikkalikum standardvarustus, eeskujulikum sõitjateruum ning suurem mugavus.
Kuni üheksa reisijat mahutav buss konkureerib omas klassis eelkõige Renault Traficu ning Ford Transiti kombiversioonidega ning seda muu hulgas ka hinna poolest. Uus minibuss klassifitseerub eelkõige reisibussina, kuid sobib ka tarbesõiduki funktsioone täitma.
Valikus on kolm diiselmootorit ning üks bensiinimootor. Expert Tepee hinnad baasvarustusega jäävad 410 000 krooni piiresse.
Suurt tähelepanu on pööratud jooksvate kulude vähendamisele. Hea eelduse selleks loovad vähenenud kütusekulu (maanteel võtab diiselmootor 6,4 liitrit sajale kilomeetrile) ning pikenenud hooldusintervall, mis ulatub 30 000 kilomeetrini.
Tepee on saadaval kahe teljevahega.
Sõitjateruumi on masinal üpris lihtne kaubaruumiks ümber teha: tagumisi istmeid saab nii kokku klappida kui need ka üldse välja võtta.
Autor: ÄP

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele