• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,02%8 824,78
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,8
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,02%8 824,78
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,8
  • 16.04.07, 14:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ka Avies tahab Peterburi vahet lendama hakata

Estonian Airile lisaks tahab Tallinna ja Peterburi vahet lendama hakata ka väike lennufirma Avies, kes siiani on peamiselt ühendust pidanud mandri ja saarte vahel, kuid tegelenud ka rahvusvaheliste tellimuslendudega.
Hoogne tegevus Tallinna-Peterburi lennuliini käivitamiseks läks lahti märtsis, kui kahe väikese, 33-kohalise lennuki ostuplaani tunnistanud Estonian Air teatas, et esitas majandusministeeriumile taotluse avada Peterburi liin, kirjutas Tarbija 24.
Nimelt saavad lennufirmad omatahtsi liine avada vaid Euroopa Liidus, kolmandatesse riikidesse lendamiseks tuleb sõlmida riikidevaheline kokkulepe.
Eesti ja Venemaa leppisid lennunduskokkuleppe täiendamises kokku märtsi lõpus, nüüd peavad mõlemad määrama oma lennufirma, kes liinil lendama hakkab.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Venemaa kinnistas selleks lennufirma Rossija, mis varem kandis nime Pulkovo Air ning on eestlastelegi tuttava Aerofloti järel riigi suuruselt teise lennufirmana.
Majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi lennundus- ja merendusosakonna juhataja asetäitja Allan Mälli sõnul teevad nemad oma otsuse aprilli lõpuks.
«Me peame vaatama, kellel on liini vastu suurim huvi, kas rohkem on vaja kauba- või reisiliini ja kes suudab seda kõige paremini opereerida,» lausus ta.
Ametliku taotluse liini avamiseks on esitanud kaks firmat, Estonian Air ja Avies. Samas on Tallinna-Peterburi liini vastu huvi tundnud ka Läti firma AirBaltic, kuid ametlikku taotlust neilt laekunud ei ole.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 16 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele