Page Not Found

  • OMX Baltic0,73%307,03
  • OMX Riga0,2%870,38
  • OMX Tallinn1,38%2 035,86
  • OMX Vilnius0,12%1 213,57
  • S&P 5000,7%5 958,38
  • DOW 300,78%42 654,74
  • Nasdaq 0,52%19 211,1
  • FTSE 1000,59%8 684,56
  • Nikkei 2250,00%37 753,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,5
  • OMX Baltic0,73%307,03
  • OMX Riga0,2%870,38
  • OMX Tallinn1,38%2 035,86
  • OMX Vilnius0,12%1 213,57
  • S&P 5000,7%5 958,38
  • DOW 300,78%42 654,74
  • Nasdaq 0,52%19 211,1
  • FTSE 1000,59%8 684,56
  • Nikkei 2250,00%37 753,72
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,9
  • GBP/EUR0,00%1,19
  • EUR/RUB0,00%90,5
  • 01.06.07, 12:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Koolibuss jätkab ka järgmisel õppeaastal

Täna lõppes neli kuud edukalt kestnud koolibussi pilootprojekt marsruudil Viimsi-Tallinna kesklinn, teatas Tallinna pressiteenistus.
Abilinnapea Jaanus Mutli sõnul jätkavad koolibussid tööd ka järgmisel õppeaastal, mil tuleb juurde ka üks uus koolibussi marsruut. “Käesoleva aasta 5. veebruaril alustanud koolibussi pilootprojekt marsruudil Viimsi -Tallinna kesklinn osutus edukaks ja alates järgmisest õppeaastast käivitatakse koolibuss ka Haabersti suunal,” ütles Mutli.
Tallinna Transpordiamet tellis mullu oktoobris Tartu Ülikoolilt uuringu Tallinna kesklinna koolide õpilaste liikumise ja nende suhtumise kohta koolibussi käivitamisse. Uuringu tulemused näitasid, et linnaosadest kasutati Viimsi, Merivälja ja Pirita piirkonnast õpilaste kesklinna koolidesse viimisel kõige rohkem eratransporti. Suur oli ka Haabersti linnaosast eratranspordiga kooli toodavate õpilaste hulk.
Projekti ajal loendati sõitjaid ja tehti vaatlusi, et anda hinnang koolibussi vajalikkuse kohta. Kokku tegid kaks bussi nelja kuuga 154 väljumist ja teenindasid 5412 õpilast, mis teeb keskmiselt 35 õpilast bussi kohta. “Usun, et ükski linlane ei kahtle sellise ühistranspordiliigi vajalikkuses, sest lõppkokkuvõttes aitavad ju koolibussid kaasa nii liikluskoormuse vähenemisele hommikustel tipptundidel ja lastel kiiremini ning mugavamalt kooli jõuda”, lisas Mutli. Katseperioodi ajal Tallinna Transpordiameti poolt lbi viidud küsitlusest selgus, et iga kolmas koolibussiga sõitev laps viidi enne Viimsi valla ja Tallinna kesklinna vahelise koolibussi käivitumist kooli autoga.
Augusti lõpuks valmib Pirita teel ka ühissõidukite rada ning käivitub “Pargi ja reisi” süsteem, mis teeb ühissõidukite ja koolibusside liikumise veelgi kiiremaks ning mugavamaks.Üheaegselt koolibussi pilootprojektiga katsetati ka WiFi rakendamist ühistranspordis ehk üks koolibussidest oli varustatud ka traadita interneti ühendusega.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele