• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 08.08.07, 18:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lisaks Viimsile hakkab koolibuss sõitma ka Tabasalust

Alates uuest õppeaastast hakkab koolibuss lisaks Viimsi suunale tooma õpilasi kesklinna koolidesse ka Tabasalu suunalt.
Tallinna abilinnapea Jaanus Mutli sõnul on koolibussi eesmärk muuta koolijõudmine lastele mugavamaks ja turvalisemaks ning vähendada tipptunni liikluskoormust, teatas linna pressiteenistus.
"Tabasalu-Kesklinn suunal koolibussi käivitamine on tingitud asjaolust, et nagu Viimsist, tuuakse ka sellelt suunalt kesklinna koolidesse palju lapsi eratranspordiga. Eelmisel aastal läbi viidud uuringu kohaselt kasutab eratransporti sellelt suunalt kooli jõudmiseks iga teine laps," lisas Mutli.
Eelmisel õppeaastal viis Tartu Ülikooli Geograafia Instituut läbi küsitluse "Tallinna kesklinna koolide õpilaste liiklumiste uuring ja suhtumine koolibussi käivitamisse", mis näitas, et koolibussi käivitamist toetas ligi 70% Tallinna kesklinna kooliõpilaste vanematest.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Tallinna Transpordiameti juhi Andres Harjo sõnul pole uue koolibussiliini täpset marsruuti ja väljumise kellaaegu tänaseks veel täpselt kokku lepitud. "Kohtumisel Harku valla esindajatega jõudsime kokkuleppele, et koolibussi käigushoidmist finantseeritakse ühiselt. Esialgu on plaanis sellel suunal sõitma panna üks buss, vajadusel busside arv suureneb. Kokku on lepitud, et endiselt jääb koolibussiliine teenindama Tallinna Autobussikoondis, üksikasjad väljumiste ja peatuste osas selguvad aga lähiajal," lisas Harjo.
"Nii Viimsi kui ka Harku suunaliste koolibussidega on sõit endiselt tasuta. Õpilastel tuleb koolibussi sisenemisel ainult õpilaspilet ette näidata," lisas Mutli.
Eelmisel õppeaastal Viimsi-Kesklinn suunal sõitmist alustanud kaks koolibussi tegid katseperioodi nelja kuuga 154 väljumist ja teenindasid 5412 õpilast. Keskmiselt vedas üks buss päevas 35 õpilast. Koolibussi katseperioodil oli ühes bussis ka WiFi ühendus.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 13 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele