Artikkel
  • Kuula
    Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

    Eelistatud kliendikaart pakub allahindlust

    Eesti tarbijad osalevad jaekettide poolt pakutavates lojaalsusprogrammides meelsasti ja Eestis on iga teisel tarbijal vähemalt üks kliendikaart, selgus hiljutisest AC Nielseni poolt läbi viidud uuringust.
    Kliendikaarte on mitmesuguseid. Ühed annavad allahindlusi, teistega saab koguda punkte ja kolmandatega osta soodsalt teatud tooteid.
    Eesti levinuim kaart on Säästukaart, mida on väljastatud üle 335 000. ETK kauplustes üle Eesti kehtiv kaart võeti kasutusele 1999. aasta lõpus ja programmi juurutamine läks maksma kuus miljonit krooni, rääkis ETK administratsioonidirektor Ahti Kuuseväli. Säästukaardiga saab klient kolm protsenti allahindlust, mis ostuboonusena kaks korda aastas välja makstakse. Kuuseväli on veendunud, et kliendikaart ära tasub. "Missuguste kaupluste kasuks klient oma valiku teeb, sõltub kogu teenuste kompleksist, mille üks osa on kaart," ütles ta.
    Tallinna Kaubamaja müügi- ja turundusdirektori Enn Pareli hinnangul on laia sortimendiga kauplustel spetsialiseerunud poodide ees selge eelis, kuna klient saab ühe katuse alt kliendikaardiga soodustusi eri kaupadelt ja see motiveerib kaarti soetama. "Teame küsitluste põhjal, et paljude klientide jaoks on just Partnerkaardiga saadav viieprotsendine allahindlus tõsine ajend, miks oma ostud just meil sooritada," lisas Parel. Kaubamaja ja Selveri püsikliendiprogramme ühendava Partnerkaardi kasutajaid on üle 250 000. Programmi eelarve ulatub aastas mitmete miljonite kroonideni, sisaldades nii kaarditoorikuid, süsteemi halduskulusid, klienditeenindajate palkasid, püsikliendiajakirja ja paju muud.
    Parel soovitab kliendikaarti luues läbi mõelda, kuidas kaart toimib, kas andmeid kogutakse ja kuidas seda turunduses kasutatakse. "Ka üksikul poel on mõttekas kaarte välja anda, kui see kliente juurde toob, aitab kaubavarusid paremini planeerida või muul viisil tulusid suurendab," arvas ta.
    Reisibüroo Estravel on oma püsiklientidele suunatud Kuldkaardi rajanud arvukale partnerite võrgustikule toetudes. Hetkel saab Kuldkaardiga soodustusi 160 partnerfirmast, lisaks saadab Estravel iganädalasi eripakkumisi meili teel. "Multifunktsionaalsus on tähtis. Mida rohkem väärtusi kaardiga kaasneb, seda mugavam," ütles Estraveli lojaalsusprogrammi juht Katrin Puusepp. Estraveli mullu tehtud kliendiküsitlus näitas, et enim väärtustavad kliendikaardi omanikud reisiteenuste soodustusi, aga ka soodustusi partnerfirmades.
    Statoil on lojaalsusprogrammi üles ehitanud tarbitud kütuse mahule, seetõttu ei näe firma kontseptsioonijuht Kai Realo suurt probleemi selles, et ka konkurentidel on kliendikaardid. "Kliendikaart iseenesest ei muuda klienti lojaalseks, küll aga annab talle võimaluse saada eristuvat kohtlemist. Lojaalsust kasvatame kvaliteetsete kütuste, laia tootevaliku ning hea teenindusega," teatas Realo. Hetkel kasutab Statoil Extra kaarti üle
    100 000 erakliendi ja firmakaarti ligi 60 000 kasutajat.
  • Hetkel kuum
Peaasi, et silm säraks ja pirn põleks
Ajal, mil isegi Toompeal antakse õelatele netikommentaatoritele sõnade seadmisel ideid, kulub prominentide julgustav eeskuju normaalse arutelukultuuri edendamisest hädasti ära, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Ajal, mil isegi Toompeal antakse õelatele netikommentaatoritele sõnade seadmisel ideid, kulub prominentide julgustav eeskuju normaalse arutelukultuuri edendamisest hädasti ära, kirjutab Äripäev juhtkirjas.
Tuuleaktsiatele hakkab peatselt puhuma pärituul
Maailma tuuleparkide tootmismaht kahekordistub aastaks 2030, mis tähendab, et õnn jõuab viimaks ka viimastel aastatel tootlusega hädas olnud tuuleaktsiate omanike õuele.
Maailma tuuleparkide tootmismaht kahekordistub aastaks 2030, mis tähendab, et õnn jõuab viimaks ka viimastel aastatel tootlusega hädas olnud tuuleaktsiate omanike õuele.
Articles republished from the Financial Times
Reaalajas börsiinfo
Myraka ettevõtlusblogi: Ford Transit gloria mundi
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Äripäeva toitlustusettevõtjast kolumnist Myrakas müüs maha teda truult teeninud vanaldase Ford Transiti ning mõtiskleb selle kõrvale ausa väikeettevõtluse võimatuse üle.
Gasellid
Kiiresti kasvavate firmade liikumist toetavad:
Gaselli KongressAJ TootedFinora BankGBC Team | Salesforce
Metallitööstus sunnib end raskel ajal vastu võtma iga töö
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Ekspordile suunatud Viljandimaa metallitööstusettevõte Metest tunnetab praegu kõige raskemat aega. See tähendab, et enam ei saa valida tehtavat tööd, vaid vastu tuleb võtta kõik pakutav.Kuigi praegu valitseb majanduslikult keeruline aeg, kavatseb Metest Steel siiski kindlalt laieneda.
Politseijuht: nõrkustele keskendumine teeb keskpäraseks
Kas rohepööre tähendab eurokommunismi? Või on see lihtsalt üks utoopia?
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Küsimusele, kas rohepööre tähendab seda, et oleme sunnitud hakkama ehitama eurokommunismi, vastab Erik Moora, et kahetsusväärselt on keskkonnateemad, mis muidu vabades ühiskondades ei ole vaidlusobjekt, ära ideologiseeritud, nii et praegu näeme, kuidas poliitilised vastased vaidlevad mitte sisu üle, vaid selle üle, miks midagi teha ei saa. Samas on ilmne, et kuna inimtegevus ületab planeedi talumisvõime piire mitmekordselt, pole samamoodi jätkamine võimalik.
Elektrifirma kogemus särtsuautodega: kõikide kulude ennustamisega pole pihta läinud
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Eesti Energia autoparki on kuulunud enam kui kümme aastat elektriautod ning ettevõte peab vaatamata muutunud kuludele särtsuautosid mõistlikeks.
Ärimehed tegid vanast koolihoonest suure hooldekodu
Mõned aastad tagasi ostsid Lääne-Virumaa õppehoone kaks ettevõtjat Raivo Pihelgas ja Jaanus Valk, kes nüüd on avamas seal enam kui 130kohalist hooldekodu.
Mõned aastad tagasi ostsid Lääne-Virumaa õppehoone kaks ettevõtjat Raivo Pihelgas ja Jaanus Valk, kes nüüd on avamas seal enam kui 130kohalist hooldekodu.
Pinged Lähis-Idas: Iraan sattus rünnaku alla
Reede varahommikul andis oli Iraanis kuulda plahvatusi ja õhutõrjet töötamas, vahendab välismeedia.
Reede varahommikul andis oli Iraanis kuulda plahvatusi ja õhutõrjet töötamas, vahendab välismeedia.