• OMX Baltic0,3%296,8
  • OMX Riga−0,32%917,58
  • OMX Tallinn0,14%2 038,02
  • OMX Vilnius0,52%1 214,68
  • S&P 5000,32%6 466,58
  • DOW 301,04%44 922,27
  • Nasdaq 0,14%21 713,14
  • FTSE 1000,19%9 165,23
  • Nikkei 225−1,27%42 726,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,98
  • OMX Baltic0,3%296,8
  • OMX Riga−0,32%917,58
  • OMX Tallinn0,14%2 038,02
  • OMX Vilnius0,52%1 214,68
  • S&P 5000,32%6 466,58
  • DOW 301,04%44 922,27
  • Nasdaq 0,14%21 713,14
  • FTSE 1000,19%9 165,23
  • Nikkei 225−1,27%42 726,63
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,98
  • 21.09.07, 16:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

MySpace ja Facebook hakkavad kasutajate isikuandmeid rahaks vahetama

Miljoneid inimesi hõlmava kasutajaskonnaga sotsiaalsed veebivõrgustikud MySpace ja Facebook võivad reklaamiostjatele isikuandmeid müües teenida hiigelsummasid, kirjutas Eesti Ekspress.
MySpace, üks enimkülastatavaid veebikülgi internetis, teatas, et pärast poolt aastat katsetusi on nad välja töötanud programmi, mis suudab kohandada kasutaja ekraanil ilmuvat reklaami vastavalt tema MySpace`i profiilis kirja pandud isikuandmetele, MySpace`i omaniku, USA meediakorporatsiooni Fox Entertainment Group üksuse Fox Interactive Media andmetel suurendab reklaamikohandamise tehnoloogia koguni 80 protsenti tõenäosust, et kasutaja ka reklaamile vajutab.
MySpace`i tuline rivaal Facebook arendab aga samal ajal juba sarnast reklaaminäitamise teenust koostöös Microsoftiga.
Privaatsuse pooldajatel ajab korporatsioonide arendatav jälgimissüsteem harja punaseks. "Inimesed peaksid saama oma sõpradega suhtlema onlainis ilma kartuseta, et Rupert Murdoch või Mark Zuckerberg nende tegevust jälgivad," kommenteeris digitaalmaailmas inimõiguste kaitse eest seisva asutuse Center of Digital Democracy tegevdirektor Jeff Chester vana meediamoguli ning noore Facebooki looja tegevust eetikapiiril. Samas näitas aga Pace`i Ülikoolis läbiviidud uurimus, et Facebooki ja MySpace`i kasutajad on valmis laskma kasutada oma isiklikke andmeid vastutasuks hüvede eest, mida sotsiaalsete võrgustike veebiteenused neile pakuvad - uute tuttavate leidmine, pildi- ja filmimaterjali eksponeerimine jne.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    1 k 3 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele