• OMX Baltic0,74%302,28
  • OMX Riga0,4%871,44
  • OMX Tallinn0,12%1 975,39
  • OMX Vilnius1,14%1 188,28
  • S&P 500−0,64%5 650,38
  • DOW 30−0,24%41 218,83
  • Nasdaq −0,74%17 844,24
  • FTSE 100−0,15%8 583,51
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%91,77
  • OMX Baltic0,74%302,28
  • OMX Riga0,4%871,44
  • OMX Tallinn0,12%1 975,39
  • OMX Vilnius1,14%1 188,28
  • S&P 500−0,64%5 650,38
  • DOW 30−0,24%41 218,83
  • Nasdaq −0,74%17 844,24
  • FTSE 100−0,15%8 583,51
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,18
  • EUR/RUB0,00%91,77
  • 25.09.07, 17:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hansapank teavitas kliendi võlgnevusest tema sõbrannat

Hansapank teatas klient Ereti võlgnevusest tema teises linnas elavale sõbrannale, sest Eret ei saanud hetkel, kui pangast helistati, pikemalt rääkida.
Tartlanna Ereti sõnul oli tegemist väikelaenu igakuise kuumaksega, mis jäi õigel ajal tasumata, panga esindaja helistas kõigepealt Eretile endale, kuid tema sõnul hetkel, mil ta ei saanud telefonile vastata, kirjutas postimees.ee.
Seejärel helistati kliendi sõbrannale, kes elab hoopis Põlvas ning kelle andmeid pole Eret ise pangale andnud. Eretit hämmastas, et sõbrannat teavitati võlgnevuse suurusest ja paluti info talle edasi anda.
«Mõtlesin siiani naiivselt, et sellised asjad on minu ja minu panga vahelised, mitte minu ja minu sõpruskonda puutuvad. Äärmiselt ebaprofessionaalne. Arvasin, et ajad, kui asju sel moel aetakse, on jäädavalt möödas. Ju selle panga jaoks konfidensiaalsus ei kehti!» kommenteeris nördinud klient.
Hansapanga Eesti sisejärelvalve osakonna rahapesu tõkestamise juhi Aivar Pauli selgitusel pole siin aga rikutud ühtegi seadust ega kliendi õigusi.
«Antud juhtumi puhul püüdis pank makseraskustes kliendiga korduvalt ühendust saada nii kirjade, telefoni kui ka e-posti vahendusel. Kahjuks klient ühelegi kirjale ega kõnele ei reageerinud, mistõttu pidi pangatöötaja leidma muu lahenduse,» selgitas Aivar Paul, kelle sõnul on panga eesmärgiks alati leida üheskoos parim võimalik viis võla tagastamiseks.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele