• OMX Baltic0,35%299,38
  • OMX Riga0,4%867,99
  • OMX Tallinn0,21%1 965,29
  • OMX Vilnius0,41%1 172,47
  • S&P 5000,63%5 604,14
  • DOW 300,21%40 752,96
  • Nasdaq 1,52%17 710,74
  • FTSE 1000,83%8 567,39
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,87
  • OMX Baltic0,35%299,38
  • OMX Riga0,4%867,99
  • OMX Tallinn0,21%1 965,29
  • OMX Vilnius0,41%1 172,47
  • S&P 5000,63%5 604,14
  • DOW 300,21%40 752,96
  • Nasdaq 1,52%17 710,74
  • FTSE 1000,83%8 567,39
  • Nikkei 2251,04%36 830,69
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,88
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%93,87
  • 01.10.07, 19:17
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vare: inimtühjus raudteel ja sadamates on valitsuse 180 päeva saavutus

Transiidiekspert Raivo Vare ütles täna venekeelse uudisteportaali dv.ee online-intervjuus, et transiidisektori raskes olukorras on süüdi valitsus.
„Kõik, mis võis transiidiga juhtuda, on juba juhtunud. Praegune inimtühjus raudteel ja sadamates on meie valitsuse 180 päeva saavutus. Jah, on küll, mille üle uhkust tunda...“ ütles Vare.
„Kiire kasvu ajad on möödas, selles pole mul kahtlust. Endist transiidimahtu tagasi pole enam oodata. See protsess oleks kestnud 4-5 aastat, kui see poleks toimunud nii äkitselt. Vene poolel jäi vaid "mugav" moment ära kasutada ning forsseerida sündmusi oma majanduse huvides,“ jätkas ta, lisades, et tegelikkuses oleks Venemaa strateegilise toorme eksport niikuinii läinud oma sadamatesse üle, kuid see võtaks rohkem aega.
„See tähendab, et transiidimajandus oleks muutunud nii või teisiti, nüüd aga juhtus see järsku ning oli ehk mõneti ootamatu,“ selgitas Vare.
Loe täispikka venekeelset intervjuud siit.

Seotud lood

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele