Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Laima Eesti müügijuht: oleme vahvlipositsiooniga langustrendis
Laima Eesti müügijuhi Ivo Loonurme sõnul
peavad nemad magusatootjat Marmiton kindlasti konkurendiks, vahvlipositsiooniga
ollakse hetkel langustrendis.
“Ütleme nii, et Marmiton on Eesti turul vaieldamatu hinnaliider. Kindlasti oleme konkurendid, müüme ju sarnaseid tooteid (vahvel ja sefiir). Ma ei julge peast öelda, aga viimasel ajal me oleme oma vahvlipositsiooniga langutrendis, seoses odava Poola vahvli sissetulekuga,” märkis Loonurme.
„Turuosad on Laima 12% , Marmiton 12% ning Vahvlivabrik 15% . Hinnanguliselt on vahvlituru kogumahe Eestis 20miljonit krooni aastas,“ lisas Loonurme.