• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,85
  • 07.02.08, 00:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Estonian Air kärbib Saaremaa lende

Kärpimise põhjuseks on reisijate kesine huvi sihtkohtade vastu. Alles mullu 27. septembril avas Estonian Air lennuliikluse liinil Tallinn-Kuressaare-Stockholm, mida hakkas teenindama 33kohaline Saab 340.
"Eks ta üks kurb sündmus oli," kommenteeris Turismifirma Arensburgi Reisid juht margus Mölder Estonian Airi otsust. "See lennuliin oli raskel ajal tehtud. Saaremaa pealinn kannataks aasta ringi 50kohalise lennuki ära."
Mölder märkis, et Saaremaa lennuühendust häirivad ka ettearvamatud ilmastikuolud. Seega pole garanteeritud, et turistid suurüritustele alati kohale jõuavad või sealt jälle õigeks ajaks koju saavad.

Artikkel jätkub pärast reklaami

"Estonian Airi Saab oli muidugi pisut mugavam kui Aviesi lennuk," võrdles Mölder. Samas rääkis Aviesi kasuks see, et lennata sai kuuel päeval nädalas ning riiklikust dotatsioonist tingituna olid pileti hind konkurendi omast madalam.
Estonian Air sobis aga ärimeestele paremini, kuna tema lennuk lendas edasi Stockholmi. "Ka teised jätkulennuvõimalused olid väga head," ütles Mölder. "Ärimeestele oli ikka väga mugav."
Kuuel nädalapäeval Tallinna-Kuressaare liinil lendava Aviesi regulaarliinide mänedžer Inga Rjazanova ütles, et Estonian Airi otsus lennud katkestada neid eriti ei mõjuta.
Samas möönis Rjazanova, et suvel jätkuks reisijaid nii neile kui Estonian Airile.
Kui Estonian Air orienteerus Rjazanova hinnangul rohkem Rootsi reisijatele, siis Avies veab peamiselt kuressaarlasi.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 11 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele