• OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 225−0,01%39 783,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,34
  • OMX Baltic0,01%300,04
  • OMX Riga0,11%893,97
  • OMX Tallinn0,00%2 068,71
  • OMX Vilnius0,21%1 204,98
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,55%8 823,2
  • Nikkei 225−0,01%39 783,1
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,34
  • 12.03.08, 12:41
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Tarbijakaitseamet: kampaaniad mõjuvad paremini kui hoiatavad sildid

Tarbijakaitseameti tegevjuht Helle Aruniit ütles reklaamiseaduse uuendusi kommenteerides, et kampaaniad, mis kutsuvad üles tervislikult ja targalt tarbima, mõjuksid paremini kui hoiatavad sildid.
Aruniidu sõnul jõuaksid kampaaniad paremini kohale kui hoiatavad sildid. „Silt „Tarbi targalt“ oleks parem kui hoiatus. Hoiatama peaks ainult positiivselt, mitte rängalt nagu tubakal,“ märkis ta.
„Alkohol otsekohe ei peaks olema sildistatud. Alkoholiga on nii ja naa, et kuhu hoiatavat silti panna,“ vastas Aruniit aripaev.ee päevaküsimusele „Millistele toote reklaamidele peaks veel lisama hoiatava sildi?“ ning lisas, et kui infot on liiga palju, siis seda ei märgata.
Täna riigikogu kolmandal lugemisel olev reklaamiseaduse eelnõu näeb võrreldes kehtiva reklaamiseadusega ette karmimad nõuded alkoholireklaamile. Nii näiteks peab alkoholi reklaam pärast kõnealuse eelnõu jõustumist sisaldama hoiatavat teksti: „Tähelepanu! Tegemist on alkoholiga. Alkohol võib kahjustada Teie tervist.”

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele