• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,49%45 526,83
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,48%6 631,96
  • DOW 300,27%46 142,42
  • Nasdaq 0,94%22 470,73
  • FTSE 1000,21%9 228,11
  • Nikkei 2250,49%45 526,83
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%98,13
  • 08.04.08, 11:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fotod: viimane lihv Opel Insigniale

Automedia piilus Saksamaa ülisalajasel testrajal karmi Opel Insignia vastupidavustesti.
Siin on seni parimad pildid tuliuuest sõidukist, mis aasta lõpus asendab Opel Vectra.
Uus Epsilon 2 põhi võimaldab suuremat keret kui praegune, mis tähendab rohkemat ruumi reisijatele.
Kuna auto oli esmakordselt peaaegu maskeerimata on võimalik heita pilk ka disainile. Auto järgib Astra ja Antara SUVi julget joont. Uue kere loomisel on pandud rõhku ka kvaliteedile, et konkurentidega sammu pidada.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Insignia saab Traffic Assisti nimelise süsteemi, mis koosneb laserites ja kaameratest, mis jälgivad teed, rajamärgistust liiklust ja otsivad hoiatusmärke. See tähendab, et Opel on põhimõtteliselt esimene juhita auto.
Autot tutvustatakse septembris Pariisis autonäitusel.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele