• OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,8%6 652,83
  • DOW 300,58%46 285,72
  • Nasdaq 1,17%22 521,65
  • FTSE 1000,33%9 239,21
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,97
  • OMX Baltic0,21%293,43
  • OMX Riga0,28%913,34
  • OMX Tallinn0,05%1 962,35
  • OMX Vilnius0,26%1 230,91
  • S&P 5000,8%6 652,83
  • DOW 300,58%46 285,72
  • Nasdaq 1,17%22 521,65
  • FTSE 1000,33%9 239,21
  • Nikkei 2251,15%45 303,43
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,97
  • 21.05.08, 10:30
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

FOTOD: kiirem Opel Insignia

Siin on esimesed pildid, mis tehti üldse luukpäraga Opel Insigniast, ja tootja on auto täiesti maskeerimata jätnud, teatas Automedia.
Lisaks paar nädalat tagasi esitatud sedaankerega autole ja 2009. aastal välja tulevale universaalkerega Insigniale tehakse Opeli lipulaevast ka kolmas versioon. Kahte viimast peaks esitletama sel suvel Londoni autonäitusel.
GMi Euroopa rahvusvaheline tehniline arenduskeskus Saksamaal Rüsselsheimis on vastutav mõlema auto disaini eest. Autol on kupeelik katusejoon, uue ilmega tuled ja Opeli firmamärgiks kujunenud küljejoon. Uus ilme jätkub salongis armatuuril.
Luukpäraga Insignia tuleb müügile nii esi- kui ka neliveolisena. Jõuallikana pakutakse seitset erinevat mootorit.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele