• OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,09%39 548,83
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,64
  • OMX Baltic−0,33%301,29
  • OMX Riga0,02%893,52
  • OMX Tallinn0,56%2 081,11
  • OMX Vilnius−0,12%1 199,62
  • S&P 500−0,11%6 198,01
  • DOW 300,91%44 494,94
  • Nasdaq −0,82%20 202,89
  • FTSE 1000,28%8 785,33
  • Nikkei 225−1,09%39 548,83
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,64
  • 03.07.08, 15:32
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Noop: reklaam ei kasvata õlle tarbimist

A. Le Coq’i juhataja Tarmo Noop tõi Eesti Õlletootjate Liidu uuringu tutvustamisel välja, et reklaam ei mõjuta inimesi rohkem õlut jooma.
„Uuringus oli üks huvitav teema: nimelt inimeste arvamus läks õlle reklaamist lahku. 50% arvasid, et reklaam suurendas tarbimist ja 50% vastanutest arvas, et tegelikku mõju pole,“ ütles Noop.
Õlletehase juht tõi välja, et Emori statistika kohaselt on 2004. aastas õllereklaam teles kasvanud pea kaks korda. 2004. aastal näidati kokku 30 tundi õllereklaami, 2007. aastal lähenes see 60 tunnile. Samas õlletarbimise indikaatoriks võetud õlleaktsiisi laekumine on kasvanud 2%. „Pean tunnistama, et õigus on neli, kes ütlevad, et reklaami nägemine tarbimisele mõju ei avalda. Kui seeni ei söö, siis ikka seeni ei söö, ei huvita, mis seen on: kukeseen või šampinjon,“ lisas Noop.
Päris reklaamita siiski hakkama ei saa. „Milleks üldse reklaamida, kui midagi ei muutu. Ilma reklaamita pole võimalik anda infot uute toodete, maitsete, brändide kohta. Toimub konkurents,“ põhjendas Noop reklaami kasvu.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 15 p 5 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele