• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 26.11.08, 11:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ekspedeerijate TOPi võitja: 2009. tuleb ettearvamatu

Ekspedeerimisfirmade TOPi võitja OÜ Contimer direktor Dmitri Redkin peab järgmist aastat ettearvamatuks ega oska ennustada milline on turu areng 2009. aastal ja missuguseks kujunevad neis tingimustes ettevõtte tulemused.
Ettevõtte käive kasvas eelmisel aastal 43 ja kasum 21%. "Võrreldes 2006. aastaga on meie käive küll tõusnud 43%, aga meie rentaablus on tegelikult langenud 18% võrra. Kuna meie kasumlikkus langes, siis tuleb nüüd sama kasumi teenimiseks palju rohkem tööd teha," kommenteeris Redkin.
"Me prognoosime järgmist aastat raskemaks, kui keegi täna on valmis tunnistama. Puudub igasugune kindlus 2009. aasta arengute osas. Heaolu Eestis sõltub rahvusvahelise majanduse ja kaubanduse arengutest. Kahjuks ei ole meil võimalust kaasa rääkida majanduslike või poliitiliste otsuste tegemisel maailma mastaabis," lisas Redkin.
Balti Logistika Baltikumi juht Vallo Arumäe ütleb ekspedeerimisturgu kommenteerides, et kliendid on muutunud kaubakoguste tellimisel ettevaatlikuks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Ilmselt jälgitakse Arumäe sõnul rohkem kaubavarude all olevaid ressursse ja niiöelda lattu tellitakse kaupa vähem, kuna nõudlus on vähenenud, arutleb Arumäe.
Schenkeri juht Meelis Arumeel ütleb samas, et kliendid on muutuvas majanduskeskkonnas asunud aktiivselt küsima uusi lahendusi. Muutusi eelistustes näitab ka Schenkeri statistika, mis ütleb, et kasvanud on lennuvedude maht, vähenenud aga autovedude saadetiste arvestuslik kaal.
Ekspedeerimisfirmade TOP ilmus 26. novembril kuukirjas Logistika.

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele