• OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,59
  • OMX Baltic0,22%300,68
  • OMX Riga0,06%893,52
  • OMX Tallinn0,12%2 071,16
  • OMX Vilnius0,3%1 206,04
  • S&P 5000,83%6 279,35
  • DOW 300,77%44 828,53
  • Nasdaq 1,02%20 601,1
  • FTSE 1000,00%8 822,91
  • Nikkei 2250,06%39 810,88
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%92,59
  • 03.06.09, 13:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Euroopa kaubamajade kett kahekordistas Baltika tellimusi

Euroopa juhtiv kaubamajade kett Peek Cloppenburg kahekordistas peale pooleaastast testperioodi Baltikale kuuluva Mosaic kaubamärgi tellimusi.
Sügisest haktakse müüma Mosaic naistekollektsiooni seitsmel turul ning 24 kaubamajas, teatas Baltika. Eelmisel sügisel lähetas Baltika Peek Cloppenburgile esimese tellimuse, mis jõudis müügile kaubamajaketi 14 kaubamajja neljal turul – Saksamaal, Austrias, Poolas ja Šveitsis.
Baltika juhatuse liikme Boris Loifenfeldi sõnul osutus testperiood üle ootuste edukaks. "Müügid näitavad, et Mosaic suudab konkureerida tuntud brändidega nagu S.Oliver Collection, Mexx ja Esprit Collection. Meie suureks tugevuseks peeti väga head hinna ja kvaliteedi head suhet, omanäolist käekirja ja kostüümide laitmatut istuvust," sõnas ta.
Tellimuse suurendamise teiseks põhjuseks tõi Loifenfeld kollektsiooni tugeva müügiedu kõigil turgudel. "Saksamaa, Austria, Poola ja Šveits on oma olemuselt väga erinevad. See, et olime kõikjal edukad, näitab et kaubamärk on rahvusvaheliseks konkurentsiks küps," lisas ta.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Loifenfeldi sõnul moodustab Peek Cloppenburgi tellimus enam kui kümme protsenti Baltika 2009. aasta hulgimüügist, mis on eelmise aasta lõpus käivitunud projekti kohta hea tulemus. "Hoolimata kõikjal Euroopas valitsevast keerulisest ajast majanduses planeerime kasvu jätkumist ka järgmisel aastal," sõnas ta.
Mosaic-kollektsiooni müüakse täna Peek Cloppenburgi ketis neljal turul – Saksamaal, Austrias, Poolas ja Šveitsis ning kokku 14 kaubamajas. Sügisest lisandub veel kümme kaubamaja Saksamaal, Austrias, Poolas, Tšehhis, Sloveenias, Slovakkias ja Horvaatias.
Peek Cloppenburg on Saksamaa suurim kaubamajade kett, millele kuulub Saksamaal üle 80 ning Euroopas kokku üle saja kaubamaja. Peale Saksamaa on Peek Cloppenburg esindatud Austrias, Belgias, Hollandis, Šveitsis, Poolas, Ungaris, Tšehhis jm. Kaubamaja tootevalik sisaldab palju tuntud kaubamärke, mille hulgas on näiteks Burberry, Hugo Boss, Pierre Cardin, Marco Polo, Gerry Weber, Mexx, Esprit, s.Oliver, Tommy Hilfiger ja Tom Tailor.

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 12 p 3 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele