• OMX Baltic−0,27%293,93
  • OMX Riga−0,09%915,88
  • OMX Tallinn−0,41%1 970,12
  • OMX Vilnius0,11%1 234,42
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,22%9 257,05
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,43
  • OMX Baltic−0,27%293,93
  • OMX Riga−0,09%915,88
  • OMX Tallinn−0,41%1 970,12
  • OMX Vilnius0,11%1 234,42
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,22%9 257,05
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,43
  • 10.07.09, 11:24
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AUTOD: Audilt pisike linnamaastur

Kus BMW X1ga ees, seal teised riburada järel: ka Audi plaanib pisikese, nime Q3 kandva linnamaasturi tootmist.
Automedia kunstnike poolt Audi siseringist pärit info põhjal loodud piltidel olev sõiduk pole siiski päris nullist loodud. Selle loomisel on appi võetud Audi emafirma mudelivalikus juba olemas olev maastur: Volkswagen Tiguan. Tõenäoliselt võetakse just Tiguanilt ja Golfilt üle nii suurem osa jõuallikate valikust kui ka enamus veermikudetaile.
Oma iseloomult on uus Q3 siiski linnamaastur, mille sõiduomadused maastikul pole esmatähtsad. Pigem pannakse Audi Q3 puhul rõhku sõiduautolikele sõiduomadustele. Ka peaks Q3 müügile jõudma kahes variandis: esi- ning nelikveolisena. Välistatud pole ka võimalus, et kerevariantide hulk on samuti suurem kui üks: Q3 oleks võimalik toota nii kolme- kui neljaukselisena.
Audi Q3 hakatakse tootma 2011. aastal, kuid mitte Saksamaal, vaid hoopis Hispaanias, Volkswagenile kuuluvas autotehases Martorellis.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele