• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • 30.09.09, 15:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AUTOD: Renault Megane'ist saab kupeekabriolett

Selle lohakalt peale tõmmatud hõlsti alla peidetuna tabasid Automedia fotograafid Prantsusmaal testisõite tegemas järgmise aasta Genfi autonäitusel debüteeriva Renault' kupeekabrioleti Megane CC.
Tegu on juba praegu müügil oleva Megane Coupe versiooniga, mille eripäraks on lahtikäiv koorikkatus. Võrreldes klassikaliste kabriolettidega on sellise masina eeliseks suurem kasutusmugavus kehva kliimaga paikades, näiteks Eestis.
Oma veermiku ja välisdisaini jagab Megane CC kupeega, kuid erineb sellest siiski põhjalikult tagaosa disaini ja suuruse poolest. Nimelt peab kupeekabrioleti kere endasse mahutama ka katust avava ja sulgeva mehhanismi (seda lisaks katusepaneelidele). Lisaks jätma ka ruumi mõõduka pagasi jaoks. Nii tuligi auto tagaosa veidi pikendada, nii et selle siluett sarnaneb veidi Peugeot 307 CC omale.
Jõuallikate valikus pannakse rõhk kupeelt laenatud diisel- ja bensiinimootoritele. Välistatud pole ka mõne n-ö rohelise jõuallikaga variandi sünd.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: 1706-aripaev

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 26 p 10 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele