• OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • OMX Baltic0,14%300,36
  • OMX Riga0,97%888,53
  • OMX Tallinn0,1%2 058,29
  • OMX Vilnius0,34%1 198,02
  • S&P 500−0,22%5 967,84
  • DOW 300,08%42 206,82
  • Nasdaq −0,51%19 447,41
  • FTSE 100−0,2%8 774,65
  • Nikkei 225−0,22%38 403,23
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,87
  • GBP/EUR0,00%1,17
  • EUR/RUB0,00%90,3
  • 09.10.09, 00:57
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AUTOD: Alfa Romeo suur kupeesedaan aastast 2013

Neil Automedia kunstnike poolt loodud piltidel on näha lähiaja üks huvitavamaid uudiseid Alfa Romeolt, suur kupeesedaan 169.
Tegu on sõidukiga, mis peaks aasta-poolteise pärast täitma Fiati mudelivalikus tühimiku, mis jäi sinna pärast edutu Alfa Romeo 166 lahkumist tehasekonveierilt 2007. aastal. Toona jõudsid Alfa Romeo enda ja emafirma Fiati juhtkond arvamusele, et suurte sedaanide ehitamine pole Alfa mudelivaliku seisukohalt otstarbekas. Nüüd on aga toonane otsus üle vaadatud ning Alfa Romeo 169 sünd peaaegu kindel.
Küll on tekkinud oluline probleem: nimelt peaks Alfa Romeo 169 plaanide kohaselt olema tagaveoline, eelkäija Alfa Romeo 166 oli aga esiveoline. Seega ei saa 166 veermikku uuel mudelil kasutada, sobivat tagaveolist platvormi Alfa mudelivalikus aga pole.
Võimalikke lahendusvariante sellele probleemile on välja käidud mitmeid. Näiteks on räägitud Alfa Romeo 159 platvormi ümberehitamisest tagaveoliseks, samuti Maserati Quattroporte, Mercedese E-klassi ning Jaguar XFi veermiku kasutamisest. Lõplikku selgust pole selles teemas tänaseni. Võimalik on, et uus veermik ehitatakse hoopis nullist või laenatakse see Chryslerilt.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Praeguste plaanide kohaselt peaks Alfa Romeo 169 ilmavalgust nägema 2011. aastal.
Autor: 1706-aripaev

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 27 p 2 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele