• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,15%39 703,64
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,18
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 225−0,15%39 703,64
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,18
  • 03.11.09, 20:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AUTOD: Uus Passat esmakordselt kaamera ees

Automedia spioonifotograafidel on korda läinud võimatu: tabada esmakordselt alles 2011. aasta lõpus oma ametliku debüüdi tegev uus Volkswagen Passat.
Öö varjus hiiliv sõiduk annab mõista, et Volkswagen pole loobunud ideest pakkuda Passatit lisaks sedaankerele ka universaalina. Algselt pidi uus mudel jõudma müügile küll alles 2014. aastaks, kuid muutunud turuolukorrast tingituna tõsteti see tähtaeg paari aasta võrra ettepoole.
Kuigi fotodel näib uus Passat olevat äärmiselt sarnane vanale mudelile, on tegu eelkäijast siiski radikaalselt erineva sõidukiga. Nimelt kasutab Passat uut, tehasesisest tähist MQB kandvat veermiku arhitektuuri, millel pole midagi ühist eelkäijaga. Sama veermikku hakatakse kasutama ka Passat CC järeltulijal ning vaid USA turu jaoks mõeldud keskklassi sedaanil ja SUV-l.
Jõuallikate valik on VW jaoks klassikaline: uue põlvkonna VR6 bensiinimootorid saavad endale kütuse otsesissepritse ning kompressorülelaadimise või turbolaadimise. Ka peaks sama jõuallikas olema aluseks hübriidjõuallika ehitamisel Passati tarvis. Loomulikult ei pääse Passat ka korralikust valikust diiselmootoritest. Veojõud kantakse teele üldjuhul läbi kaheksakäigulise DSG-käigukasti. Soovi korral saab Passatit osta ka nelikveolisena.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: 1706-aripaev

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 14 p 5 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele