• OMX Baltic−0,04%291,92
  • OMX Riga0,06%911,42
  • OMX Tallinn−0,18%1 893,21
  • OMX Vilnius0,15%1 263,21
  • S&P 5001,23%6 875,16
  • DOW 300,71%47 544,59
  • Nasdaq 1,86%23 637,46
  • FTSE 1000,09%9 653,82
  • Nikkei 2252,46%50 512,32
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,3
  • OMX Baltic−0,04%291,92
  • OMX Riga0,06%911,42
  • OMX Tallinn−0,18%1 893,21
  • OMX Vilnius0,15%1 263,21
  • S&P 5001,23%6 875,16
  • DOW 300,71%47 544,59
  • Nasdaq 1,86%23 637,46
  • FTSE 1000,09%9 653,82
  • Nikkei 2252,46%50 512,32
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,86
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%92,3
  • 03.11.09, 20:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AUTOD: Uus Passat esmakordselt kaamera ees

Automedia spioonifotograafidel on korda läinud võimatu: tabada esmakordselt alles 2011. aasta lõpus oma ametliku debüüdi tegev uus Volkswagen Passat.
Öö varjus hiiliv sõiduk annab mõista, et Volkswagen pole loobunud ideest pakkuda Passatit lisaks sedaankerele ka universaalina. Algselt pidi uus mudel jõudma müügile küll alles 2014. aastaks, kuid muutunud turuolukorrast tingituna tõsteti see tähtaeg paari aasta võrra ettepoole.
Kuigi fotodel näib uus Passat olevat äärmiselt sarnane vanale mudelile, on tegu eelkäijast siiski radikaalselt erineva sõidukiga. Nimelt kasutab Passat uut, tehasesisest tähist MQB kandvat veermiku arhitektuuri, millel pole midagi ühist eelkäijaga. Sama veermikku hakatakse kasutama ka Passat CC järeltulijal ning vaid USA turu jaoks mõeldud keskklassi sedaanil ja SUV-l.
Jõuallikate valik on VW jaoks klassikaline: uue põlvkonna VR6 bensiinimootorid saavad endale kütuse otsesissepritse ning kompressorülelaadimise või turbolaadimise. Ka peaks sama jõuallikas olema aluseks hübriidjõuallika ehitamisel Passati tarvis. Loomulikult ei pääse Passat ka korralikust valikust diiselmootoritest. Veojõud kantakse teele üldjuhul läbi kaheksakäigulise DSG-käigukasti. Soovi korral saab Passatit osta ka nelikveolisena.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Autor: 1706-aripaev

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele