• OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,12
  • OMX Baltic−0,42%300,01
  • OMX Riga−0,06%892,98
  • OMX Tallinn−0,6%2 068,62
  • OMX Vilnius0,24%1 202,47
  • S&P 5000,47%6 227,42
  • DOW 30−0,02%44 484,42
  • Nasdaq 0,94%20 393,13
  • FTSE 100−0,12%8 774,69
  • Nikkei 2250,06%39 785,9
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%93,12
  • 03.11.09, 23:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Üks küsimus

Ka kodukaupade müüjad peavad hinnalahinguid nagu kaubandusketid piima hinna üle, kuid need on tagasihoidlikumad. Ei saa öelda, et lahinguid ei toimu. Toimub. Hind on ikkagi oluline müügiargument. Kes kõvemini karjub, jääb meelde.
Eratarbimine on praegu tervikuna langustrendis ja tarbijate arvu kasvu ei ole. Müüa saab ka allahindluseta, kuid hind peab siiski õige olema.
2009. aasta on töine olnud, firmas on tehtud vajalikud ümberkorraldused ning nüüd keskendume tulevikule.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Arvan, et 2009. aasta on läinud Jyskil nii nagu kõigil jaemüügiettevõtetel, kindlasti on hiilgeajad möödas. Ütleme nii, et sel aastal on kõigil raske, ja praegu arvan, et me saame hakkama.
Kliendid vaatavad aktiivselt, kust midagi odavamalt saab, ning seetõttu püüame hindu võimalikult madalal hoida. Kui algab uus kampaania, on ostjad kohe kohal ja kui hinnad muutuvad, siis on ostusooritusi tunduvalt vähem.
Selle majandusaasta lõpptulemusi prognoosima ei hakka, aga majandus hakkab jalgu alla saama ja asjad paremuse poole minema.
Selle aasta müüginumber tuleb kindlasti eelmise aasta omast oluliselt suurem, kuna KoduExtra OÜ portfellis on eelmise aasta lõpust ka Superboxi kett. Täpset numbrit ei hakka prognoosima, kuna aastalõpu müügid võivad sel aastal olla küllaltki ettearvamatud.
Augustis nägime küll positiivseid trende, kuid see on veel liiga lühike periood järelduste tegemiseks. Klientide ostukäitumises võib täheldada kasvanud müügitehingute arvu võrreldes möödunud aastaga, mis viitab kindlasti klientide suurenenud huvile soodsa hinnatasemega kaupluste vastu. Jaekaubanduse hüppelisse kasvu ma siiski ei usu. Pigem tuleb pikk ja aeglane tõus. Millal see aga algab, on praegu veel vara rääkida.
Hinnasõja pidamist teiste kodutarvetekauplustega ei ole täheldanud. Me usume, et meie kliendid hindavad meie ühtlast soodsat hinnataset ja on piisavalt targad saamaks aru, et võimalike konkurentide meelitamiseks meeletute allahindlustega kasseeritakse hinnavõit neilt teiste toodetega tagasi.
Autor: ÄP

Seotud lood

Äriplaan 2026

Äriplaan 2026

Uurime välja Eesti majanduse arengusuunad 2026. aastal, et ettevõtjatel ja tippjuhtidel oleks, millele tuginedes järgmist aastat planeerida.

Kas eksport ja kaitsetööstuse areng võiksid Eesti majandusele uue käigu sisse aidata? Kuidas näevad Põhjamaade ettevõtjad ja tippjuhid Eesti võimalusi rahvusvahelisel areenil ning kas nad plaanivad siia investeerida? Kuhu investeerivad ning millele tõmbavad pidurit Eesti ettevõtjad? Missugune on riigi äriplaan 2026. aastaks? Kõigile nendele küsimustele saad vastuse 17. septembril Eesti mõjukaimal majanduskonverentsil Äriplaan!

Enda kogemust tulevad Eestisse jagama ülemaailmse ulatusega Rootsi masina- ja metallitööstusettevõte Hanza AB asutaja ja tegevjuht Erik Stenfors ning Telia Company president ja tegevjuht Patrik Hofbauer.

  • Toimumisaeg:
    17.09.2025
  • Alguseni:
    2 k 13 p 23 t
  • Toimumiskoht:
    Tallinn

Hetkel kuum

Podcastid

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Äripäeva esilehele