Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Üks küsimus
Ka kodukaupade müüjad peavad hinnalahinguid nagu kaubandusketid piima hinna üle, kuid need on tagasihoidlikumad. Ei saa öelda, et lahinguid ei toimu. Toimub. Hind on ikkagi oluline müügiargument. Kes kõvemini karjub, jääb meelde.
Eratarbimine on praegu tervikuna langustrendis ja tarbijate arvu kasvu ei ole. Müüa saab ka allahindluseta, kuid hind peab siiski õige olema.
2009. aasta on töine olnud, firmas on tehtud vajalikud ümberkorraldused ning nüüd keskendume tulevikule.
Arvan, et 2009. aasta on läinud Jyskil nii nagu kõigil jaemüügiettevõtetel, kindlasti on hiilgeajad möödas. Ütleme nii, et sel aastal on kõigil raske, ja praegu arvan, et me saame hakkama.
Kliendid vaatavad aktiivselt, kust midagi odavamalt saab, ning seetõttu püüame hindu võimalikult madalal hoida. Kui algab uus kampaania, on ostjad kohe kohal ja kui hinnad muutuvad, siis on ostusooritusi tunduvalt vähem.
Selle majandusaasta lõpptulemusi prognoosima ei hakka, aga majandus hakkab jalgu alla saama ja asjad paremuse poole minema.
Selle aasta müüginumber tuleb kindlasti eelmise aasta omast oluliselt suurem, kuna KoduExtra OÜ portfellis on eelmise aasta lõpust ka Superboxi kett. Täpset numbrit ei hakka prognoosima, kuna aastalõpu müügid võivad sel aastal olla küllaltki ettearvamatud.
Augustis nägime küll positiivseid trende, kuid see on veel liiga lühike periood järelduste tegemiseks. Klientide ostukäitumises võib täheldada kasvanud müügitehingute arvu võrreldes möödunud aastaga, mis viitab kindlasti klientide suurenenud huvile soodsa hinnatasemega kaupluste vastu. Jaekaubanduse hüppelisse kasvu ma siiski ei usu. Pigem tuleb pikk ja aeglane tõus. Millal see aga algab, on praegu veel vara rääkida.
Hinnasõja pidamist teiste kodutarvetekauplustega ei ole täheldanud. Me usume, et meie kliendid hindavad meie ühtlast soodsat hinnataset ja on piisavalt targad saamaks aru, et võimalike konkurentide meelitamiseks meeletute allahindlustega kasseeritakse hinnavõit neilt teiste toodetega tagasi.
Autor: ÄP