• OMX Baltic−0,42%293,49
  • OMX Riga−0,15%915,36
  • OMX Tallinn−0,59%1 966,59
  • OMX Vilnius−0,03%1 232,64
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,22%9 256,55
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,8
  • OMX Baltic−0,42%293,49
  • OMX Riga−0,15%915,36
  • OMX Tallinn−0,59%1 966,59
  • OMX Vilnius−0,03%1 232,64
  • S&P 5000,47%6 615,28
  • DOW 300,11%45 883,45
  • Nasdaq 0,94%22 348,75
  • FTSE 100−0,22%9 256,55
  • Nikkei 2250,3%44 902,27
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,15
  • EUR/RUB0,00%97,8
  • 14.02.10, 20:13
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

AUTOD: Korea SsangYong püüdleb ilusaks

Seni eurooplaste maitsemeelt pigem negatiivses mõttes erutanud Korea autotootja Ssanyong püüdleb uute ilustandardite poole, mille esimeseks kandjaks on linnamaastur C200.
Tootja ise kirjeldab C200 kui kompaktset linnaautot, mida hakatakse käesoleva aasta sügisel müüma kahes versioonis: esi- ja nelikveolisena. Sellisel kujul peaks temast saama konkurent Nissan Qashqaile,Volkswagen Tiguanile, Škoda Yetile ja teistele väikeste linnamaasturite sektori esindajatele.
C200 välisdisaini autoriks on Itaalia firma ItalDesign, seega peaks koledate SsangYongide aeg igaveseks möödas olema. Ka tehnilises mõttes on astutud samm edasi: raamile toetuva kere asemel on C200-l hoopis moodne kandevkere, lisaks kasutatakse sõiduki vedrustuses rohkelt alumiiniumist detaile. Loodetavasti aitab selline lähenemine kaasa SsangYongi sõiduomaduste paranemisele.
Müügile peaks C200 jõudma kahes versioonis: mudelina Aero ja mudelina Eco. Esimese jõuallikad on klassikalised: kaheliitrine 175hobujõuline diiselmootor ning 1,8-liitrine bensiinimootor. C200 Eco saab endale aga diiselhübriidjõuallika.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Mootorid saab kombineerida kas kuuekäigulise manuaal- või automaatkäigukastiga.
4,4 meetrit pikk liikur debüteerib seeriaküpsena tõenäoliselt sel sügisel Pariisi autonäitusel.
SsangYong C200
5 fotot
  • SsangYong C200
  • Foto: Automedia
Autor: 1185-aripaev

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele