• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 27.05.10, 22:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Ford kaotab Mercury brändi

Kahe asjaga seotud ametniku sõnul plaanib Ford 1939. aastal Edsel Fordi poolt loodud Mercury autobrändi maha kanda.
Autofirma tippjuhivad plaanivad juulis minna direktorite ette plaaniga kaotada ära Mercury Fordi autoliinist, vahendab Bloomberg. Asjaga seotud inimeste sõnul kaotab Mercury järgmisel aastal neljast mudelist kaks, enne kui firma tootmisele ja reklaamile tõmmatakse lõplikult kriips peale. Mercury müük on kukkunud alates aastast 2000 ligi 75%.
„Mercury on unustatud bränd,“ ütles IHS Global Insighti autoanalüütik John Wolkonowicz. „Paljud ameeriklased ilmselt mõtlevad, et Mercuryte tootmine on ammu lõpetatud. Algusest peale oli see liiga sarnane Fordile.“
Ford on loobunud viimase kahe kümnendiga kokkuostetud Euroopa luksusautodest, kuna ei õnnestunud saavutada eesmärki panna need tootma kuni kolmandiku firma kasumist. Märtsis nõustus Ford müüma Volvo Hiina ettevõttele Geely Holding. Viimase kolme aastaga on lisaks ära müüdud Jaguar, Land Rover ja Aston Martin.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Fordi aktsia tõusis päeva lõpuks 5,3% 12,00 dollarini.
Autor: Fredy-Edwin Esse, California

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele