Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.
Uudisnupud raha eest peaks kliente enam köitma kui reklaamid
"Rasketel reklaamiaegadel on uudisnupud muutunud meie ajakirjades nõutud kaubaks," seisab laiali jagatud teates. "Tegemist on kuluefektiivse reklaamilahendusega - toodete lühikirjeldus ja pilt annavad edasi praktilise info, mis kampaaniate juures just rasketel aegadel esmatähtis oli. Lisaks on uudisnupu kujundus sarnane ajakirja orgaanilisele sisule, mis reklaami usutavust lugeja silmis tõstab. Selline praktiline reklaamitoode peaks olema ka hinna osas taas väärtustatud."
"See on ikkagi hinna küsimus. Uudisnupuga saab tootele tähelepanu märkimisväärselt väiksema investeeringuga," sõnas Ajakirjade Kirjastuse juhatuse esimees Mart Luik.
Ajakirjade Kirjastuse reklaamidirektori Indrek Soomi sõnul on uudisnuppudelt laekuv reklaamiraha kaduvväike, peamiselt just selle odava hinna tõttu. Uudisnupud on ajakirjades müüdavad mõnelauselised tekstilõigud, mis on peamiselt tootetutvustused ja seega illustreerivad neid sageli reklaamitava toote pildid. Soom lisas, et ainult pealiskaudsele lugejale võib esmapilgul jääda mulje, et tegu pole reklaamiga.
Autor: Katariina Krjutshkova